6~Dudak Ve Baba Sorunsalı

882 62 15
                                    

Selamm! Bugün tiktokta videom tuttu ve bir kaç okuyucu kazandım, cidden çok mutlu oldum umarım beğenirsiniz!

İyi okumalar~

Sokjin, Namcun, hoşik, Tete'm,
Yungi Min, Jimin-sshi, kuki<3
WhatsApp Sohbeti

Sohbet İsmi:TKJJYSN<3


Sokjin:
Lan embesil sürüsü okula
Gelsenize

Yungi Min:
Am bitleri gelmezseniz hepinizi
(jimin<3 hariç) dövmezsem şerefsizim

Hoşik:
(Jimin<3) neden hariç?

Yungi Min:
İki hafta trip yerim(Jimin<3) olmazsa olmaz

Namcun:
#ayrımcılığahayir

Sokjin:
#embesilokuldabekliyoruzseni

Namcun:

Bu götü başı ayrı oynayan pezevenkler ne olcak?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu götü başı ayrı oynayan pezevenkler ne olcak?

Jimin-sshi:
Onlar neden gelmiyor?

Yungi Min:
Kendileri dursunlar Namjoon, sen de gel?

Namcun:
Mallar hastaneye gitmem gerek kan tahlili yaptırıcam

Sokjin:
Neden? Kötü bir şey yok değil mi?

Yungi Min:
#endişeliSokjin

Jimin-sshi
Bir şey olmaz o orangutan götüne

Namcun:
Halsizim, yorgunum son bir haftadır genellikle, ateşim çıktı dün gece o yüzden hastaneye gittim kan tahlili istediler

Hoşik:
Rahmetli orangutan Namcun seni unutmayacağız, rahmetli orangutan için bir el-fatiha

Namcun:
Ölmeden cenazemi kaldırdılar, ruhum burda kaldı help

Yungi Min:
Boş yapmayın hadi ders başlıyor sınıflara gidelim, geçmiş olsun

Namcun:
İyi dersler am bitleri

-
Taekook
Jeon Jeongguk


Taehyung uyanmadan erkenden uyanmış, biraz onun güzelliğini izlemiş yataktan kalkmıştım. Duş almam gerekiyordu, önce kendime kıyafet hazırladım sonra da duş'a girdim. Hızlı bir duştan sonra çıkmış odada üstümü giyinmeye koyulmuştum

Taehyung

Açık sözlü olursak sabah gözümü açtığım an Jeongguk'un çıplak sırtıyla göz-göze gelmeyi beklemiyordum, hem de hiç beklemiyordum. Gözlerim yavaş yavaş aşağı doğru kayınca üstünü giyindiğini ve duştan çıktını anlamak pek zor değildi, sırtından beline doğru su damlaları süzülüyordu etrafa kokusu yayılmıştı o kadar dalmışım ki bir anda konuşunca irkilmiştim.

"Neden beni dikizliyorsunuz Taehyung bey?" pişkin pişkin sırıtmıştım ne diyeceğimi bilmiyordum çok güzel bir vücudu vardı.

"Uyandığımda giyiniyordun gözüm takılmıştır." hafif doğrulmuştum aklım yeni uyandığım için bulanıktı, ben dün gece ne zaman uyudum-

"Gece işini iyi halletmiş gibisin?" imayla sırıttığımda yanakları kızardı, yine utanmıştı çok şirin oluyor böyle ısırsam ne olur acaba?

"Dalga geçme Taehyung, trip atarım sana!" gülüşüm hızlıca soldu artık gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum, bakışları dudaklarımdaydı benim bakışlarım da onun dudaklarına inince nedense bir susuzluk yakıp, kavurdu içimi en değerli su gibiydi şuan onun dudakları.

"Young-Mi iyi izle bir daha bulamazsın bu sahneyi." babamın sessiz fısıltamasıyla kıkırdamıştım bizi izliyorlardı yaklaşık iki dakikadır.

"İzliyorum ya mal kafalı bir sus duyacaklar!" Young-Mi amcamın babama fısıldadığını da duymuştum odadaki saate baktığım da saat 11'i gösteriyordu. Jeongguk hâlâ kilitlenmiş gibi dudaklarıma bakıyordu ne düşünüyor acaba?

-
Mi-Do çifti
Young-Mi

"İzliyorum ya mal kafalı bir sus duyacaklar!" Do-young'un kafasına bir tane geçirince sessizce inlemişti, onunla kavga etmek bile o kadar çok eğlenceliydi ki anlatamam. Taehyung ve Jeongguk kendi kendilerine atışırken biz onları uyandırmak için gelmiştik, ama Jeongguk'un yanakları kırmızı kırmızı olmuş söylenirken Taehyung'un şeytanice sırıttığını görmüştük. Eğlenceliydi çünkü çocukluklarından beri çok moment veriyorlardı, yani arkadaşlıktan öte bir durumları vardı. Mesela biz 'Baba' kelimesini duymak için can atarken onlar birbirlerine 'kuki' ve 'tete' demişlerdi, ilişkileri bizimkinden daha yakındı birbirlerini görünce gözleri ışıldıyordu. Yani Do-young ve ben iki yıldır onları shipliyorduk bu shipleme işlerini de Jeongguk ve Taehyung'un ortak arkadaşları öğretmişti. Ben bunları düşünürken Taehyung Jeongguk'un yanına gitmiş kulağına bir şey fısıldamıştı, Jeongguk önce gözlerini kocaman açıp tepki vermiş sonra gidip yatağa çıkmıştı Taehyung yatağın önüne gelmiş Jeongguk ellerini Taehyung'un boynuna sarıp sırtına atlamıştı. Taehyung Jeongguk'u desteklemek amacıyla bacaklarından tutmuş bir anda bağırmıştı.

"BABA! YEMEKTE NE VAR?!" biz hızlıca aşağı inmiş mutfağa girmiştik merdivenlerden ayak sesleri gelmeye başladığında Do-young beklemeden cevap vermişti.

"Sizin sevdiğiniz krepten var, omlet ve sandviç bir kaç tane de kahvaltılık var gelin hadi!"
Taehyung içeri sırtında kafasını boynuna gömmüş bir Jeongguk ile mutfağa girmiş onu bir bebek gibi sandalyesine bırakıp yanına oturmuştu.

Aradan yaklaşık 10-15 dakika geçmişti yemeklerin yarısından çoğunu yemiştik, Taehyung bir anda konuşmaya başlamıştı.

"Baba, çok belli ediyorsunuz." konuşmasıyla hafif kaşlarımı çatmıştım, yoksa bizi yakalamış mıydılar?

"Neyi Taehyung?" Do-young rahat bir şekilde ama aynı zamanda rahatsız bir şekilde konuşmuştu.

"Balayına iki gün sonra gideceğinizi! Neden bize söylemediniz?!" sorusuyla rahatlarken ikisi de bize alıngan ve tatlı bir şekilde bakıyordu kıkırdayarak konuşmaya başladım.

"Size son bir gün söyleyecek ve sürpriz yapacaktık, nereden anladın?"

"Tavırlarınızdan." dedi Jeongguk imayla ne imasıydı anlayamamıştım ama bir şey olmazdı.

~
Selamlar yeniden güzel bir bölüm oldu hepinize iyi zamanlar geçirme dilekleriyle hoşçakalın!

Out father is gay × Taekook! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin