Dün bölüm atamadım üzgünüm bir daha aksatmamaya çalışacağım umarım beğenirsiniz<3
İyi okumalar~
Genellikle benim odamda yatardık o yüzden dolabımda Jeongguk'un bir kaç kıyafeti vardı ama benim kıyafetlerim ona da olduğu için benim sweatshirt'lerimden çalıyor kendisi giyiniyordu, madem bunu seviyor benim kıyafetlerimden giydirirsem sorun etmez sanırım.
...
Taekook
Kim Taehyung"Hadi ama Jeongguk?! Ben bir sapık değilim!"
"Neden beni soymaya çalışıyorsun?!" Jeongguk'un şarhoşken hiç çekilmediğine kesinlikle katılıyorum, kaç yüz kere 'duş alman gerek üstünü çıkarmalısın' dememe rağmen beni takmamıştı yani benim de bir sabrım vardı. Bıktığım da Jeongguk'u kucaklamış banyoya götürüp kıyafetlerini çıkarmaya çalışmıştım, dikkatinizi çekiyorum sadece çalıştım!
"Duşa girmelisin Jeongguk!" birden küçük bir çocuk gibi dudaklarını büzmüş kucağıma tırmanmıştı, ah cidden dengesizsin Jeongguk!
"Özür dilerim.." ağlamaklı bit şekilde konuştuğunda tam kalbimde keskin bir sızı belirdi.
"Tamam Jeongguk sakin ol" kafasını boynuma gömmüştü boynum da hafif bir ıslaklık belirince konuştum.
"Hey! Jeongguk cidden ağlıyor musun?" kalbimdeki sızı gittikçe artıyordu bu bir kaç saniye nefesimi kestiğinde ne olduğunu anlayamamıştım. Islaklık gittikçe artarken Jeongguk hıçkırmaya başlamıştı.
"Jeongguk, ağlarsan daha çok üzüleceğiz ağlamamalısın" kafasını boynumdan çektiğinde göz yaşlarını sildim, onu sakince yere bıraktığımda dudaklarıma kilitlenmiş gibi bakıyordu.
Pekala kabul ediyorum, bir kaç saniye sonra gerçekleşecek şeyi bende beklemiyordum hem de hiç beklemiyordum!
Jeongguk aramızdaki santimleri kapatarak dudaklarıma yapıştı, gözlerim şaşkınlıkla açıldığında Jeongguk yeniden ağlamaya başladı, neden ağladığını anlamıştım ağlıyordu çünkü arkadaşlığımızı bozmayı istemiyordu isteyemiyordu.
Bir yandan ağlarken dudaklarını hareket ettirmeye başladı, ellerini boynuma doladı alt dudağımı kendi dudakları arasına almış emmeye başlamıştı, dudaklarını dudaklarıma mühürlemek istermiş gibi öpüyordu ağlaması daha şiddetli bir hâl alırken kendini boynuma bıraktı ben.. Ben yani şaşkınlıktan hiç birşey yapamamıştım, tam anlamıyla donmuştum.
"Özür dilerim Taehyung.." hıçrıkırları gittikçe artmıştı, gözleri şişerse acırdı ağlamamalıydı.
"Ağlama.. Güzelim sakin ol ağlama kızmadım ben sana tamam mı? bak hiç birşey olmadı." gülümsediğim de artık duş almayacağını anlamıştım yapacak bir şey yoktu o yüzden Jeongguk'u sakinleştirip uyutmalı kendim duşa girmeliydim. Üstümün her tarafı leke olmuştu Jeongguk meyve suyu dökmüştü, saçlarımın yarısı un'du Jeongguk mutfağı ele geçirip kafama un dökmüştü.
"Tae-hyung b-en böyle ol-sun istememiştim." hıçkırıkları kelimeleri söylemesini zorlaştırırken ben sakin bir şekilde onu boynumdan çektim gözleri hafif şişmişti ama acımazdı sanırım, yani umarım acımazdı.
"Tamam kookie, o zaman sen güzelce üzerini değiştir bende bir duş alayım ondan sonra sarılıp uyuruz olur mu?" gözleri sanki hayal kırıklığına uğramış gibi yeniden dolmuştu, kırılmıştı.
"Jeongguk istersen seninle duş alalım sende yıkanmış olursun? Ne dersin bakalım?" heyecanla konuştuğum da bana dikkatle bakmıştı gözünden yeni bir damla yaş düşmüştü yanakları pembeleşmiş tatlı bir tona bürünmüş, yüzünde minik bir tebessüm canlanmıştı.
"Olur.." Fısıldayarak cevap verdiğinde kıkırdamıştım şuan az önce olan şeyleri düşünmek istemiyordum sonuçta sonra düşünmek için bol bol vaktim olacaktı. Jeongguk'un kıyafetlerini çıkarmasına yardım ederken iç çamaşır hariç her şeyini çıkartmıştık, bunu çocukken de yaptığımız için utanma gibi bir duygu olaya dahil olmamıştı. Bende iç çamaşırımı bırakarak üzerimdekileri çıkartmıştım sıcak suyu ayarladıktan sonra suyun ısınmasını bekliyorduk, o sırada Jeongguk yanıma gelmiş arkamdan ellerini karnıma dolamıştı. Su istediğim ayara gelsiğinde sırtımı yastık gibi kullanıp kısa bir uyku çeken Jeongguk'u kucağıma aldım.
"Üşüdüm" söylenmesiyle hızlı bir şekilde kabine girmiş, ikimizi suyun altına sokmuştum suyun ayarı mayıştıran bir tondaydı Jeongguk'u yere bırakmıştım ama bir sorun vardı ayakta duramıyordu bildiğiniz ayakta uyukluyordu. Asılı liflerden bir tane almış köpürtmeye başlamıştım iyice köpürdüğünde Jeongguk'un bedenini köpürtmeye başlamıştım.
...Güzel bir duş almıştık duştan yeni çıktığımız için vücudum ıslaktı Jeongguk bebek sarısı havlusuyla yanımda titriyordu nasıl oluyor bilmiyorum ama cidden üşüdüğü belliydi. Hızlı bir şekilde bir kaç kıyafet çıkartmıştım giyinmesi gerekiyordu ama ayakta zor duruyordu ben giydirmeyilim maalesef.
Jeongguk'u giydirmeyi başarmıştım tertemiz olmuştu kendimde giyinmiştim yataktaki yorganı çekerek içine girmiştik.
Jeongguk göğsümde yatıyordu her nefes alışında iyice kokumu içine çekiyordu benim burnum onun saçlarındaydı hafif nemli saçları umarım onu hasta etmezdi yatağın içi sıcacıktı Jeongguk zaten uykulu olduğu için kendisini teslim etmişti bende gece boyu onu izleyerek düşünmüş, sabaha karşı uyuya kalmıştım.
~
Umarım beğenmişsinizdir bu bölümü baya uykulu yazdım yazım yanlışım varsa özürlerimi iletiyorum hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Out father is gay × Taekook!
FanfictionTaehyung ve Jeongguk çocukluktan beri arkadaş olan iki gençtir, eş cinsel babaları birbirlerini sevdiğini ve evleneceklerini açıklayana kadar. Yan shipler: Yoonmin Namjinseok Seungchan 19/10/2022