7~Sarhoşluk Sorunları

804 64 23
                                    

Selam nasıl gidiyor? İyi misiniz? Cidden bu sıralar iyi olduğunuza emin misiniz? Bir sorununuz var mı? Beni tanımasanız bile ben sizi tanımasam bile her zaman yanınız da olabilicek birisi var biliyorsunuz değil mi? Bu ben olmak zorunda değilim ama belki yarın belki gelecekte hep sizi anlayabilecek bir kişi var asla unutmayın tamam mı? Kötü hissetseniz bile ayakta durun bu şekilde bedencr güzsüz olsanız bile en güçlü insan siz olursunuz asla unutmayın!

~İyi okumalar
-

4 gün sonra-

İnstagram

YungayMin:

Piçlere bakın götleri başları ayrıoynuyor amk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Piçlere bakın götleri başları ayrı
oynuyor amk

Yorumlar:
Junghoşikderlerbana:
Hayvan öküzler okula da gelmediler zaten trip atıcaz onlara değil mi Jimin!? @theparkjmn
Junghoşikderlerbana' kişisine bir yanıt
Theparkjmn:
Pis Tata ve pis kook çok fena trip yiyecekler😡🤬

Theparkjmn' kişisini bir yanıt
YoongayMin:
Yedim

Kimjoonam:
Aşık havalarına giren Yoongi bize hiç uymuyor hot Yoongi'yi çağırabilir miyiz?
Kimjoonam kişisine bir yanıt
SokjinKim:
SIÇICAM SENİN AĞZINA KISKANDIRMAK NE DEMEK PİÇ NAMJOON?!

Kimjoonam:
Sıçtım🙂

WhatsApp Sohbeti

Sohbet İsmi:TKJJYSN<3

Tete'm

Bu sarhoş tavşanı evin önünde uyuklarken buldum? 'Grup ödevini yapalım zamanı bitmeden' dedim evden kaçmıştı içmiş ve sarhoş olmuş?'Nerede içtin' diyorum 'senin olduğun her yerde sarhoşum ben' diyor amk?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sarhoş tavşanı evin önünde uyuklarken buldum? 'Grup ödevini yapalım zamanı bitmeden' dedim evden kaçmıştı içmiş ve sarhoş olmuş?
'Nerede içtin' diyorum 'senin olduğun her yerde sarhoşum ben' diyor amk?!

Jiminamacüceolanından:
Hıh biz ne yapalım🤬

Gün ışığı hoşik:
Evet biz ne yapalım😡

MinYoongay:
Taehyung ev boş mu?

Tete'm:
Bizim eve kız atıcak sanki orosbucocu öyle mi sorulur?!

Jiminamacüceolanından:
Yoongi bizim ev boş askimm?

MinYoongay:
Geliyorum bebeğim hazırlansan iyi olur;]

NamcunKim:
SOKJİN ŞAHISI AĞZIMA DAYADI AMK O NEYDİ SAVAŞTAN ÇIKTIM SANKİ-

ŞahısSokjinKim:
İyi oldu sana piç yavşak

Tete'm:
ULAN GÖTLER JEONGGUK İKİ SAATTİR PİS PİS SIRITARAK BANA BAKIYOR NE YAPICAM AMK?!

NamcunKim:
SIÇICAM ŞİMDİ SANA DAA JEONGGUK'A DA LAN HÖDÜK BİZ NERDEN BİLELİM NE YAPICAĞINI?!

Bu grubu sessize aldınız.

"Jeongguk nerede içtin de çakır keyif sarhoş oldun sen?" yüksek sesle konuşup bakışlarımı ona çevirdiğim de bir çift arzu dolu bakış beni yarı yolda karşılamıştı. Yanakları pembeleşmiş bana arzu dolu bakışlarını yolluyordu sanki bana yalvarır gibi? Bu haline şaşırıp kaşlarımı çattığımda kafasını geriye atmış inlemişti, bir kaç saniye sonra ağlamaya başlamıştı? Jeongguk sarhoş olunca ayrı bir dengesiz oluyormuş bunu öğrenmiş oldum.

Yanına yaklaştım ve koltuğa eğilip göz yaşlarını sildim, yanağına hafif bir öpücük bıraktım bir elimi bacaklarının arkasına destek olarak atmış diğer elimi sırtına yerleştirmiştim. Kucağıma aldığım da kolları hızla boynuma dolandı kafası boyun girintime sokuldu bu.. Bu çok hoşuma gidiyordu merdivenlerden çıkmaya başlamıştım nasıl sarhoş oldu bilmiyorum ama onu ayıltmam gerekiyordu telefonumdan bir kaç şeye bakmıştım duş almamız gerekebilirdi.

"Taehyung-ah!" adımla inlemesiyle başım döndü bir anlık kalbim tekledi, adımlarım durdu kucağım daki onu bile düşmemesi için zor tuttum. Kahretsin ki fena etkilenmiştim ama şuan da ilgilenmemiz gereken bir sarhoş Jeongguk var.

Genellikle benim odamda yatardık o yüzden dolabımda Jeongguk'un bir kaç kıyafeti vardı ama benim kıyafetlerim ona da olduğu için benim sweatshirt'lerimden çalıyor kendisi giyiniyordu, madem bunu seviyor benim kıyafetlerimden giydirirsem sorun etmez sanırım.

...
Umarım iyisinizdir umarım hayatınız boyunca güzel kişilerle tanışabilirsiniz sizleri tanımasam bile çok seviyorum asla unutmayın hep arkanızdayım kendinize güvenin! İyi bir hayat sürdürebilirsiniz umarım sizlere güveniyorum hoşçakalın<3!

Out father is gay × Taekook! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin