Selaam bugün fic yazacak vakit bulamamıştım, gece gece bir anda fic yazma perilerim geldi o yüzden bu bölümü sizlerle paylaşmış bulunuyorum🧚♀️
~İyi okumalar
Tae-Kim<3:
Çok teşekkürler Yoongi!
*konum*...
-Yazarın anlatımı-Jeongguk zar zor gitmek için ikna ettiği Taehyung ile arasındaki mesafeden rahatsız olsa bile birşey söyleyemiyordu, Taehyung hâlâ kabusunun etkisindeydi ve kendisi Jeongguk'un ondan 'tiskinmesinden' çok korkuyordu.
Öyle bir korkuydu ki nefes alış veriş seslerini bile minimum seviyede tutmak için insan üstü çaba sarfediyordu, Jeongguk bunu fark etse bile
-Taehyung'dan asla rahatsız olmayacağını bildiği için- birşey söyleyemiyordu.Kısa süre içerisinde Yoongi'nin siyah çekici Range Rover arabası görüş alanlarına girmişti. Taehyung temkinli ve hızlı adımlarla Yoongi'nin arabasına yürümüştü, dolu olan ön koltuklara baktığında hiç beklemediği birisi ile karşılaşmıştı.
Seon-min. Seungmin ve Chris'in çocukları olan Seon-min, şöför koltuğunun yanındaki koltukta sırıtarak kendisine bakıyordu.
Şaşkın ifadesine aldırmayıp kapıyı açan çocuk, Taehyung'a doğru koşmuş bağırmıştı.
"Kiym Teyuungiee~!" küçük çocuğun bağırması kulaklarını çınlatırken, küçük bir tavşana -Yani Jeongguk'a- benzeyen çocuk Taehyung'un kucağına atlamıştı.
"Teyung hyung, biliyoy muşun? ben çeni çoook öslediim!" küçük tavşan abartılı bir ses tonuyla konuştuğunda Taehyung, küçük çocuğu kol altlarından tutarak kaldırmış çocuğun kafasını göğsüne yaslamasını sağlamıştı.
"Vaay! Cidden çook mu özledin benii?" tavşan çocuk kafasını olumlu anlamda sallamış, sorusunun cevabını vermişti.
"Kookiie hyung'umu da çook öslediim!" Jeongguk, kendisine tıpa-tıp benzeyen çocuğa bakarak gülümserken, gözleri Taehyung'a kaymış yüzündeki gülümseme daha da büyümüştü.
Çocuklarla arası çok güzeldi, Taehyung'un bir başka zaafı da çocuklardı.
...
Jimin ve Yoongi'nin kaldığı villaya gelmişlerdi.
Jeongguk, Seungmin ile üniversite de tanışmıştı, evli olduğunu, çocuğu olduğunu, kocasını -Chris ile de tanışmışlardı ve ikiside çok cana yakınlardı- daha birçok şeyi öğrenmiş güzel bir arkadaşlık kurmuştu. Daha önce Busan da evlerine gitmiş Seon-min'i de görmüştü, küçük çocuk ona şaşkın şaşkın bakarken bir anda babasına bakıp gözlerini kırpıştırmıştı.
Jeongguk o zaman ne olduğunu anlamamıştı ve hâlâ da anlamıyordu.. Çocuk ona bakarken, bir an koşuşturarak ayna olan bir yere gidiyor kendisine bakıyordu.
(Çocuk ilk defa kendi türünden görmüş ablaları, abileri çok şaşırmış o yüzden!)
Jeongguk yeniden Seon-min'i göreceği için mutluydu çünkü Seon-min aynaya bakmayı bitirdiğinde gelip kocaman boynuna sarılıyordu, bu Jeongguk'un içini sıcacık yapıyordu ve bir çocuğunun olmasını istiyordu.
O zamana kadar bir evcil hayvan alabilirdi, bence gayet şirin bir fikirdi!
"Kuukii amcaa!" Seon-min, kensine taktığı lakapla bağırmış ve Jeongguk'a doğru koşuşturmuştu.
İçinden 'çocuk daha iki yaşında benden enerjik' diye geçirmeden edemiyordu. O sırada arkasında bir hareketlilik hissetmiş, omzu üzerinden arkasına bakınmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Out father is gay × Taekook!
FanfictionTaehyung ve Jeongguk çocukluktan beri arkadaş olan iki gençtir, eş cinsel babaları birbirlerini sevdiğini ve evleneceklerini açıklayana kadar. Yan shipler: Yoonmin Namjinseok Seungchan 19/10/2022