22~Bekledim, Çok Uzun Zaman.

313 27 17
                                    

Hemen bölüme geçelim diyorum başka birşey demiyorum! Umarım beğenirsiniz!

~İyi okumalar

-2 ay sonra-
-Yazar'dan-

Taehyung minik çocuğunu kucağında tutuyordu.

Ama bu çocuk Jeongguk mu? Yoksa Yeontan mı? Bilemiyordu.

Yeontan'ın kasıklarındaki patileri gıdıklarken, Jeongguk göğsünde küçülmüş bir şekilde yatıyordu. Ah, Bam'ı da unutmamak gerekir o da bacağının üzerine çıkmış yatıyordu.

Taehyung yatağın üzerinde esir tutuluyormuş gibi yatsa bile bir eli Jeongguk'un belini kavramış asla bırakmamaya yemin etmiş gibiydi, diğer eli Yeontan'ın kafasını okşamıştı.

Elini Yeontan'ın gövdesine getirip havaya kaldırmış, onu da göğsüne yatırmıştı.

O sırada hareketlenen Jeongguk bir elini Taehyung'un yanağından çenesinde kaydırmış, yattığı yerde yükselip boynuna gömülmüştü. Taehyung'un bacağında harekete geçen Bam, Yeontan'ın yanına kadar tırmanmış sahibinin sırtına çıkmıştı.

Taehyung boynundaki tavşan çocuğun belini bırakmış elini çekmişti, önce Bam'ı Jeongguk'un sırtından sonra da Yeontan'ı göğsünden kaldırıp yere bırakmıştı. Daha üç aylık oldukları için minik köpekler yatağa sahipleri almazsa çıkamıyorlardı, boyları kısa geliyordu ve zaten yatak onlar için fazlaca yüksekti.

"Taehyung?" dedi boğuk ve kısık sesiyle, bu sırada bir eli Taehyung'un göğsünde turlamaya başlamıştı.

Köpek sahiplerinin yataktan inmediğini anlayınca odadan çıkmış, babalarını yanlız bırakmışlardı.

"Jeongguk?"

Genç adam o kadar güzel söylerdi ki ismini, Jeongguk her duyduğunda daha güzel bakardı gözleri, Taehyung seviyordu sevgilisini, güzelini, çocuğunu, kızıl miniğini, güzel çocuğunu daha birçok güzel isim verebileceği sevgilisini severdi çok severdi, Jeongguk onun bebeğiydi gözü gibi bakardı ona gözleri parıldardı her bakışında.

Bekledi Taehyung, çocukluğundan beri Jeongguk'u bekledi, kendisini görmesini bekledi, onun kalbine sadece bir 'arkadaş, büyüdüğüm kişi' değilde 'sevgilim, hoşlandığım kişi' olarak girmeyi bekledi her zaman onun yanında uyanacağı günleri bekledi. Yıllar sonra Taehyung tam umudunu yitirirken istediği herşey bir bir gerçekleşmeye başladı.

"Ne zaman beklemeye başladın?"

"Ha?"

"Beni diyorum, ne zaman beklemeye başladın?"

Taehyung birkaç dakika sessiz kaldı, hem sorduğu soruya bir cevap vermek için hem de çocuğunun bunu nereden anladığını düşünmek için biraz vakit verdi kendisine.

"Çok zaman geçti Jeongguk, ne zaman bu beklenti içerisine girdiğimi hatırlayamayacağım kadar çok zaman geçti.."

Jeongguk kollarını omuzlarıma sarmış, başını da boynundan çekmişti. Bundan memnun olmadığını mızmızlanarak belli ettiğinde Jeongguk kıkırdamış Taehyung'un dudaklarına tüy gibi bir öpücük bırakıp, yeniden boynuna gömülmüştü.

Kendilerini sonsuz bir karanlığa sadece bir-birlerine ışık seçerek bırakmışlardı, uzun bir vakit uyanmayacaklarını ikisi de çok iyi biliyordu çünkü bir-birlerinin yanındayken normalden daha çok uyuyorlardı.

~
Bir sonraki bölüm final desem ne yaparsınız..?

Out father is gay × Taekook! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin