GÜNÜN İKİNCİ BÖLÜMÜYLE MERHABA BEBİSLERİİM! Bu bölüm sadece geçmiş olacak sonlarda şimdiki zamana döneceğiz zaten bölümde belirticeğim umarım beğenirsiniz!
~İyi okumalar
4 Yıl önce.
Taehyung'un kaçırılmasından iki gün sonra.-Kim Taehyung-
"Dokunma bana!"
"Şifreyi söyle çabuk! Yoksa o çok sevdiğin arkadaşın Yoongi'ye ölü fotoğrafların gider!"hıçkırıklarım çok yoğundu, son bir yıldır zaten her gün hiç ara vermeden ağlarken artık bu olay bana çok ağır gelmişti.
"Hayır.."
"Demirleri ısıt." çete lideri yanındaki adamına hitaben konuştuğunda işkence göreceğimi anladım dünde dövülmüştüm bedenim yorgun düşmüştü ve bu 'işkence' diyaloğu kesinlikle bedenimin yorgun düşeceğini belirtiyordu bayılacağım kesindi.
Ağlama şiddetim gittikçe artarken lider telefonu gözümün önünde salladı.
"Cevap vermek istiyor musun?!" başımı iki yana olumsuz bir şekilde salladım gecenin sonunda kesinlikle şifremi öğrenmiş olacaklardı bunu biliyordum.
(Hassas olanlar okumayabilir. Pek fazla kötü sahne yok sadece 2-3 olay koyacağım)
"Jong-won! Sıcak demirleri getir!"
Çetesindeki cüsseli bir adam elinde eldivenle tuttuğu iki demiri çete liderine vermişti.
"Çıkart şunun tişört'ünü!" demirleri getiren adam yanıma gelmiş tişört'ümü yırtarak çıkartmıştı. Çete lideri yarı çıplak kaldığım bedenime ağır ağır bakmış ağzında yayvan bir gülüş belirmişti.
Ayağa kalkmış yanıma ilerlemeye başlamıştı korkuyordum bedenim tir,tir titriyordu. Sıcak demiri bedenime yaklaştırıp bana yandan bir bakış atmış yüzündeki iğrençliği daha da büyütmüştü.
"Söyleyecek misin Kaplan çocuk?"
Duyduğum lakapla gözlerim büyümüş yatakta başlığa doğru yaklaşmıştım, bu lakabı bana çok küçükken Jeongguk söylerdi bunu pis işlere karıştırmak istemiyorumdum..
'Kaplan çocuk TaeTae'
'Şirin kaplan çocuk Tae'
'Kaplan bir çocuğa benziyorsun Taehyung!'
Bedenime sıcak demirin bastırılması sonucunda acıyla bağırmış kendimi geriye çekmiştim.
Yanmıştı..
Derim yanmıştı, Bu.. Bu çok fazla acıtıyordu.
Gözyaşlarım yeni dinmişken tekrar yanaklarımı ıslatmaya başlamış, omuzlarım sarsılarak ağlamaya başlamıştım.
...
"Dokun-ma bana.." sesim çok bitkin çıkmıştı. Çete lideri şuan boynumu öpüyor sanki orada Jeongguk'un küçükken hep uyumadan önce öptüğü iç kısmındaki izleri görüyormuş gibi orayı yalayarak emiyordu.
"Yapma dedim sana! Bana dokunmaya hakkın yok! Bırak beni!" elim kolum bağlıydı bu hâlâ canımı acıtırken adamın altında kurtulmaya çalışıyor, her dakika bağırıyordum.
"Tamam bırak beni söyleyeceğim şifreyi lütfen bırak beni!" yüzünde yeniden pis bir sırıtış oluşurken elleri hâlâ kalça kısmımı sıkıyor kasıklarını bana bastırıyordu inlememek için zor duruyorum bu hareketi canımı yakıyordu.
"kuggnoeJ şifre bırak beni!"
"Üzgünüm kaplan çocuk daha çok işimiz var."
...
Kaçmıştım!
Adamlar topluca sigara içmeye çıktıklarında ellerimde ipleri zorla kopartmış, ayaklarımı çözmüştüm o sırada adamlar gelmişti ama ben pes etmeyerek telefonumu hızla cebime koymuş kenardaki büyük çakıyı elime almıştım, adamlar üzerime saldırdığında ikisinin karın bölgesini çakıyla yaralamış, diğer ikisinin karınlarına tekme atmış dizlerinin arkasından vurup yere düşerek kafalarını çarpmalarına yani bilinçlerini kaybetmelerini sağlamıştım, çete liderinin kasıklarına üç kere çakıyı saplayıp yaralamıştım. Üzerimde tişört'üm yoktu hava soğuktu ve sadece montum vardı ben pek umursamadan direkt montumu giymiş koşarak kaçmıştım.
Yoongi ile olan evimizin önüne gelmiştim koşarken iki kere yere düşmüş dizlerimi ve ellerimi kanatmıştım ama şuan önemi yoktu hiç bir önemi yoktu şuraya yığılmamak için zor dururken ve evimin önündeyken benim gözümde hiç önemi yoktu.
"Yoongi!" sesimin çıktığı kadar bağırmıştım biraz beklemiştim ama sanırım duymamıştı.
"YOONGİİ!!" Çığlık atar gibi bağırdığımda boğazım acımıştı Yoongi küçük villanım dış kapısını açarak dışarı çıktığında bahçede dizleri üzerine düşmüş olan bir Taehyung görünce hızla yanıma koşmuştu.
"Taehyung! Neredeydin çok korktum ben!" yanıma gelip benim gibi dizlerinin üzerine çöktüğünde kollarını omuzlarıma dolamıştı sarsılıyordu ağladığı belliydi.
"Çok korktum Yoongi.. Ah! Çok acıyor yapma!" Yoongi yanlışlıkla karnımın yanan kısmına dokunduğunda çok büyük bir acı hissetmiştim çok fazla sızlıyordu.
"Taehyung, ne oldu sana neden acıyor?!"
..
Yoongi bütün yaralarıma dikkatle pansuman yapmış, güzelce sargı beziyle dolamıştı.
"Daha iyi misin Taehyung?" merakla sorduğu soruya buruk bir şekilde gülümsedim.
"Evet Yoongi, biraz daha iyiyim teşekkürler." kısık sesle dile getirdiğim özür cümlesinden sonra Yoongi ayağa kalkmış odadaki dolabımıza doğru yürümüştü, Yoongi ile yan-yana yatıyoruz çünkü ben gece kabus gördüğümde Yoongi beni sakinleştiriyor.
"Hadi kalk pijamanı giymene yardım edeyim, sonrada uyuyalım!"
~
Umarım sevmişsinizdir bu bölüm sizi biraz sinirlendirmiş olabilir, daha güzel bölümler atmaya çabalıyorum, iyi uykular yarın okul var hemen uyuyunn!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Out father is gay × Taekook!
FanfictionTaehyung ve Jeongguk çocukluktan beri arkadaş olan iki gençtir, eş cinsel babaları birbirlerini sevdiğini ve evleneceklerini açıklayana kadar. Yan shipler: Yoonmin Namjinseok Seungchan 19/10/2022