Ulaan yeni fic yazmaya başladıım! Çok güzel bir fic olacak güzel düşüncelerim var şuan başlamadım ama kitabı oluşturdum o fic'ime de iki günde birer bölüm atmayı düşünüyorum umarım beğenirsiniz!
~İyi okumalar
-Kim Jeongguk-
Taehyung ile sarılmış bir şekilde kanepe de uzanıyorduk, Seungchan çifti yan kanepe de Seon-min'in yemeğini yedirmeye çalışıyordu. Biz bu sırada Taehyung ile sadece bir-birimizin duyacağı şekilde sohbet ediyorduk.
"Jeongguk?"
"Efendim Taehyungiee~?"
"Sence bizim bir çocuğumuz olsaydı bu kadar yaramaz olur muydu?" koltuklarda zıplayarak babalarından kaçan Seon-min'i göstererek konuştuğunda, bir anlık tüylerim diken diken oldu.
Bu.. Çok garipti.
Taehyung ile bir çocuğumuzun olacağını düşünmek, çok garipti.
"Bilmem ki.. Bence daha yaramaz olurdu!" Taehyung'un göğsünde yatıyordum ve sarılıyorduk, kokusu beni iyice mayıştırırken yanağımı göğsü üzerinde sürtmüş rahat bir pozisyon ayarlamıştım.
...
Gözlerimi uykudan uyanmışlık ve uyku arasındaki minik çizgide, bedenimdeki hareketlilikle açmıştım.
Taehyung beni kucağına almış, alnımdan tüy kadar hafif bir şekilde öpmüştü. Seon-min Taehyung'un dizine tutunmuş beklentiyle bakarken, ben bacaklarımı Taehyung'un kalça üzerinde çapraz şekilde birleştirmiştim.
"Uyu güzelim.. Uykunu bölme." Taehyung kısık ve sakin bir sesle konuştuğunda gözlerimi kapatmış huzurlu bir nefes almıştım. Taehyung bir koluyla benim belimi sararken diğer kolunu dizlerine sarılan minik çocuğun beline koymuş, eğilerek onuda kucağına almıştı.
Seon-min'in kolları Taehyung'un boynuna sarılmıştı bacaklarını göğsü hizasında serbest bırakmıştı, Jeongguk'un kolları Taehyung'un boynuna dolanmışken bir kolunu yanındaki minik bedenin beline atmış kendisine çekmişti.
"Seungmin, Chris iyi geceler ben bu tavşanları kaçırıyorum!"
"İyi geceleer!" ikili aynı anda bağırmış, Jeongguk'u ve küçük oğullarını Taehyung'un kucağına bırakmışlardı. Taehyung kendi odasına doğru ilerlemiş ve kucağındaki büyük tavşanı iki kişilik yatağa koymuştu, kucağındaki minik tavşan ile dolaba ilerlemiş ve kıyafet seçmişlerdi.
Taehyung ve Jeongguk için bir pijama takımı seçmiş, minik çocuk için rahat bir çıt-çıtlı üzerinde 'I'm the boss rabbit baby' yazan bir badi seçmişti.
...
Taehyung kucağındaki minik tavşanı güzelce giydirmiş, Jeongguk'a pijamalarını vermiş, küçük çocuğu yatağın ortasına bırakmış, kendi pijamasını alıp dışarı çıkmıştı.
Herkes uyku için hazır olduğunda ortalarında minik tavşan, sağ tarafında Taehyung, sol tarafında ise Jeongguk olacak şekilde sarılarak uyumuşlardı.
~
Bang Seon-min
Eveet arkadaşlaar! Yeni fic'im 'Protector' sanırım yarın kanalımda olacak! Güzel bir bölüm oldu daha uzun yazmaya çalışacağım! Umarın beğenmişsinizdir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Out father is gay × Taekook!
FanfictionTaehyung ve Jeongguk çocukluktan beri arkadaş olan iki gençtir, eş cinsel babaları birbirlerini sevdiğini ve evleneceklerini açıklayana kadar. Yan shipler: Yoonmin Namjinseok Seungchan 19/10/2022