5~Etkilenme Sorunsalı

854 65 3
                                    

Bunu yazamaya başladığım saat 02:53 yarın matematik sınavım var umarım güzel geçer.

iyi okumalar
-Kim Taehyung

Hafif sarsıntı ile gözlerimi araladığımda, Young-Mi amcam ile göz-göze geldik kucağında mışıl mışıl bir kedi gibi uyuyan Jeongguk'u görünce yüzümde istemsizce tatlı minik bir tebessüm oluştu. Babam beni kucağına almış merdivenlerden çıkıyordu, Young-Mi amcam da Jeongguk'u kucağına almış bizim peşimizden geliyordu. Merdivenler bitince babam odama ilerlemiş sessizce kapıyı açmıştı, içerisi karanlıktı babam hafif koyu mavi led ışığımı yakarken ben kucağında  kıpırdandım ve yanağına küçük bir öpücük bıraktım.

"Uyu oğlum, yorgun düşmüşsün, güzel beslenmelisin Young-Mi amcan size çorba yapacak tamam mı?" hafif başımı sallamakla yetindim, Young-Mi amcam Jeongguk'un uyanmamasına dikkat ederek onu sakince yatağa bırakmıştı Jeongguk'tan sonra babam da beni yatırdı. Jeongguk'un tarafına dönüp güzelliğine baktım çok şirindi, babam'a ve Young-Mi amcam'a baktığımda büyükçe gülümsemeleriyle bizi izliyorlardı.

"İyi uykular oğlum bir şey olursa seslen tamam mı?"

"Tamam baba."

"İyi uykular Taehyung." Young-Mi amcam da iyi uykular dilediğinde sessizce kapıyı çekip dışarı çıkmışlardı. Kapıya odaklanmış olacağım ki beni izleyen Jeongguk'u fark etmemiştim, yavaş hareketlerle göğsüme yatmıştı derin derin soluyor, yorgun olduğunu belli ediyordu.

" Taehyung, kabusun da ne gördün?" sorusuyla yeniden aklıma kabusum gelmişti, gözlerim dolmuş boğazım düğümlenmişti çaresizce konuşmaya başlamıştım.

"Jeongguk? Beni yarı yolda bırakmazsın değil mi?" gözyaşlarım taşmak için fırsat gözlüyor olsa bile ben ağlamak istemiyordum.

"Taehyung seni neden yarı yolda bırakayım?" kollarını sırtıma dolamış beni kendine çekmişti, üzerine uzanırken başımı göğsüne koymuş dinlenmeye başlamıştım.

"Bana neden soğuk davrandın? Çok korktum, beni bıraktın sandım ben." ona baktığım da yanaklarındaki pembelik dikkatimi çekti, bu neydi şimdi utanıyor mu? Bu garip hissettiriyor..

"Utandım.." kısık sesle söylediği cümleden sonra başını omzuma gömdü, nasıl yani utandığı için mi kaçmıştı? Ne için utanmıştı?

"Neden utandın Jeongguk?" sorduğum soruyla sessiz kaldı düşünmeye başladım, neden utanmış olabilirdi-

Aklımdaki düşünceyle gözlerim şaşkınlıkla açılmış, kendi kendime 'ne' diye fısıldamıştım. Jeongguk boynuma daha çok gömülmüştü anladığım kadarıyla Jeongguk'un bana soğuk davranmaya başlamadan önce ki gece yaşadıklarımız yüzündendi. Siktir, cidden onu etkilemiştim o gece sertliğini hissettiğimi de hatırlıyoru-

"Bende korktum biliyor musun? Arkadaşlığımızı yok edeceğim sandım daha önce hiç böyle olmamıştı." fısıldayarak konuştuğunda ellerimi beline dolayıp kucağıma çektim. Gözlerini sıkı sıkı kapatmış açmaya niyeti varmış gibi görünmüyordu, ehehe madem açmıyor zorla açtırırım bende. Boynuna gömülüp öpücükler kondurmaya başlamamla birlikte gözlerini ve ağzını eşit oranlı olarak açmıştı, ağzı şaşkınlık yüzünden değil zevk yüzünden açılmıştı her an inleyecek gibi duruyordu. Boynundan çekildiğimde yanakları tatlı bir pembeye bürünmüştü etkilendiği belli oluyordu aslında benim de pek bir farkım yoktu ama bu konu şuan da önemli değil.

"Jeongguk bana bak."gözlerini bana çevirince gözlerinin dolu dolu olduğunu fark ettim kötü durum da mıydı? Yardım edebili- hayır Taehyung saçmalama ne yardımından bahsediyorsun?!

"Jeongguk her insan her insandan etkilenebilir bu normal bir şey, bunda utanılacak bir olay yok tamam mı?" hafif başını sallayıp kafasını boynuma gömdü, boğuk bir sesle konuştuğunda şok oldum, aisshh cidden böyle devam ederse sertleşecektim ve zor bir durum da kalacaktım.

"Pekala tuvalete gitmem gerek Taehyung."

"Jeonggu-"

"Hey! Az önce kendin utanılacak bir şey olmadığını söyledin?!"

Başımı sallamış onu rahat bırakmıştım, kesinlikle uyuyacaktım vücudum artık dayanamıyordu Jeongguk tuvalete doğru giderken bende kendimi uykunun kollarına bırakmıştım. Pekala zor olacaktı ama maalesef uyumalıyım.

~
Saat şuan da 03:42 biraz fic okuyup uyuyacağım umarım beğenmişsinizdir hoşçakalın!

Out father is gay × Taekook! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin