21~Yeontan And Bam?

339 30 28
                                    

Uzun zaman sonra merhaba! Bu fic'imi biraz aksattım üzgünüm diğer fic'ime
-protector- bölüm yazıyordum okursanız sevinirim^^

~İyi okumalar

-Kim Jeongguk-

"Taehyung? Pomerian cinsi bir köpek mi istiyorsun?"

"EVEETTT! Çok şirinler baksana!" telefonundan bir fotoğraf açmıştı. Kahverengi, siyah pomerian cinsi bir köpek kameraya bakarak dilini dışarıya çıkartmış patileri yukarıya kaldırmış bir şekilde çekilmişti. Barınakta çekildiği belliydi yeşilliklerle ve ağaçlarla dolu bir alan, köpeğin biraz arkasında birden fazla mama ve su kapları vardı.

"Çook tatlıymıış!" Taehyung telefonu çekmiş, gururla bana bakmıştı.

"Ben seçtim tabii tatlı olacak!"

"Adı ne olsuun?"

"Ben seçtim bile, Yeontan olacak." Yeontan, bu küçük köpeğin adının Yeontan olduğunu ve Taehyung'un onu çağırdığını düşününce bir şey oluyor ya..

"Huu-huu Jeongguk?" elini gözlerimin önünde hafifçe sallamış, dikkatimi ona vermemi sağlamıştı.

"Senin köpeği'nin adı ne olacak Jeongguk? Ha, bir de cinsi doberman olacaktı değil mii?"

Başımı sallayarak cevap verdim, doberman cinsi bir köpek alacaktım aslında adını da belirlemiştim.

"Cinsi doberman olacak, adını tam kesinleştiremedim ama Bam olsun diye düşündüm. Nasııl?"

Mırıldanarak analiz mi ediyor o?

"Bam.. Hııımm.." kısık sesle mırıldandı birkaç saniye beklemişti.

"Bence de Bam güzel olur Jeongguk!"

...

"Ee ne zaman gidiyoruz?" Taehyung sabırsız bir çocuk gibi başıma dikilmiş bana bakıyordu. Bense yatakta öğle uykumdan yeni uyanmış huysuz bir şekilde yatıyordum.

Huysuz bir şekilde homurdanmış, yatakta dönmüştüm.

"Jeongguk."

Gözlerimi biraz aralayıp ona bakmıştım, hâlâ tepemde dikiliyordu.

"Taehyung?" çatallı ve yorgun çıkan sesim uykudan uyandığımın bir göstergesiydi.

Hemen yanımda bir hareketlilik hissetmiş birisinin kucağına çekilmiştim, evet okuyucular bu kişinin kim olduğunu gayet iyi biliyoruz değil mi?

"Sadece yarım saat daha uyu."

Sırtını yatak başlığına yaslamış gözlerini yüzümde gezdiriyordu. Kollarımı yavaşça boynuna dolanmış, göğüslerimizi yapıştırmıştım kafamı da boynuna gömmüştüm.

Kokusuyla midemde kelebekler uçuşuyorken uykuya dalacağım sırada derin sesi kulaklarıma dolmuştu.

"İyi uyu çocuğum."

....

Yarım saat geçmiş, ben Taehyung'un zoruyla yataktan kaldırılıp arabaya bindirilmiştim. Taehyung arka koltuğa minik bir battaniye ve yastık getirmiş, bana küçük bir yatak yapmıştı.

Zaafı olduğumu bilmek çok hoşuma gidiyor..

O kadar hoşuma gidiyor ki sanki kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor..

Taehyung şöför koltuğundan dikiz aynasına bakmış, beni kontrol etmişti.

"Jeongguk haberin var mı bilemiyorum ama dönüşte o koltukta iki yolcu daha olacak."

Out father is gay × Taekook! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin