IX

108 8 1
                                    

───────────────────────

2. Perde

'Kırılmış ve ihanete uğramış'

꧁ᴥ︎︎︎꧂

───────────────────────

Emma kötü bir şekilde gülümsedi.

"Evet, ben vazgeçmedim. Sen de vazgeçmedin, değil mi Ray?"  Diye sordu.

"Evet. Sonuç olarak, aynı sayfadaydık. Aslında kaçışı planlarken vazgeçmiş gibi yap."

"Hadi kaçalım Ray. Buraya seninle konuşmaya geldim."

"Mükemmel zamanlama. Ben de seninle konuşmak istedim.
İki ay, çünkü annemin bizi göreceğinden endişeliydik."

"Evet, gerçek niyetimizi öğrenmesini istemedik."

"Gerçek niyet mi?"

"Evet. (Y/n) bana anlatmıştı."  Emma kızların adını söyleyince Ray hafifçe irkildi ama savuşturdu.  Ne de olsa, bunu aylardır, onun adına irkilerek yapıyordu.  "Annemi yenmek zor. Çok dikkatliydi. Hiçbir şey yapmadığımız zamanlarda bile gözlerini üzerimizde tuttu. Bunu kendi yararımıza kullandık. Sürekli beni izliyorsa, gözlerini ondan uzak tutabilirdim.  ben olmayan biri."

Ray ellerini ceplerine soktu, "Don ve Gilda, ha?"

Emma başını salladı, "Annem bizi bir şahin gibi izliyor olsa bile, sadece iki gözü var. Bizi ne kadar çok korursa, diğerlerini o kadar az izliyor. Her şeyi onlara bıraktım. Eğitim ve hazırlıklar."

"Ve? Ne kadar hazır?"

"Malzemeler, yiyecek ve kulaklık. Her şey hazır. Artık her an gidebiliriz."

"Bu oldukça iyi. Şimdi, yöntemin. Nasıl kaçacaksın?"

"Bir plan yaptım. Bir planım var. Yarın gündüz kaçarız."

Ray itiraz etmek için elini kaldırdı, "Durun. Gündüz kaçıyorsunuz. Bu çılgınlık. Şimdi koşullar farklı. Bence gece kaçmalısınız."  Bir sandalyeyi işaret etti, "Otur. Beni dinle."

Emma söyleneni yaptı ve oturdu.  Bunu yaptıktan sonra Ray'in açıklamasını dinlemeye başladı.  Ancak kızın dikkati çabuk dağıldı.
odanın köşesinde bir şey. Bir kişi.

(h/l) saçları olan bir kızdı.  Siyah kravatlı beyaz bir bluz ve düğmeleri açık bir palto giymişti.  Yüksek belli siyah bir etek ve koyu topuklu ayakkabılar görünümünü tamamlıyordu.

Kız parmağını dudaklarına götürüp bir şeyler fısıldadı ama Emma'ya
bir haykırış gibi görünüyor.

"Zaman azalıyor. Acele edin!"

"Peki biz ne-"

"Hey Ray?"

Ray Emma'ya baktı, onun sözünü keserek biraz sinirlendi, "Evet?"

"Bunu görüyor musun?"  Kızın hala olduğu köşeyi işaret etti.
ayakta.

Ray arkasına baktı ve hiçbir şey görmedi.  "Neyi görüyor musun?"

~Sɪʟᴇɴᴛ Lɪᴇs~ 「Ray x Okuyucu」 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin