XVI

56 3 0
                                    

♬Şarkı: Caged bird♬
By: Lindsey Stirling

───────────────────────

4. Perde

'Tekrar yakınlaşmak'

꧁ᴥ︎︎︎꧂

───────────────────────

(Y/n) şefkatle kemanını kutusundan çıkardı. Derin bir nefes aldı ve bileğinin bükülmediğinden emin olarak yayı ipe yerleştirdi. Sonra ondan bir şarkı yayıldı.

(~Şarkıyı çal~~)

Yavaşça ve dikkatle eğildi. Şarkı mükemmel bir şekilde çıktığı için girişimleri boşuna değildi. Muhteşem bir melodi.

Uyku tulumlarına sarılı küçük çocuklar, sıcacık bir uykuya dalmaya başladı. Onlara sıcak bir şekilde gülümsedi, sonra parmaklarına odaklandı. '1... 3... 2... 1... 2... 3... 0...' diye düşündü her birini kafasında. Çeyrek notalar yaklaştı. (Y/n) kalbini ve nefesini sakinleştirdi. Parmaklarını ve kolunu hazırladı.

Konsantrasyon için derin bir nefes aldı. Zor kısımdan önceki son ölçüyü oynadı. Sonra yay hareketlerini hızlandırdı. Sert bir şekilde basmamaya dikkat etti, bu cızırtılı bir sese neden olur. (Y/n) artık sakindi. Çevresi ondan uzaklaştı ve enstrümanından gelen sese odaklandı. Onun kemanı. Isabella'dan aldığının aynısı değildi ama yine de aynı amacı sağlıyordu.

Ray, oturma odasının arkasındaki duvara yaslandı. O gülümsedi. O keman çalarken çok rahat görünüyordu. Sanki bir patlama bile konsantrasyonunu durduramayacakmış gibi. Onu bu kadar mutlu görmek... onu mutlu ediyordu. Ray kalbinde bir çarpıntı hissetti.

Kafa karışıklığı onu ele geçirdi, ancak hafiflik göründüğü kadar çabuk kayboldu. Sese odaklanmaya çalıştı. (Y/n). Gözleri kapalı, yüzünde sakin bir gülümseme. Pelerini onun elinde. Ona onunla oynamanın zor olduğunu söylemişti. 'Mantıklı,' diye düşündü, 'Alet onun omzunda duruyor. Kapşonu ona takılırsa çalması zorlaştırırdı.'

Ray yanında bir varlık hissetti. Nefret etmeye başladığı biri. Maks.

"Bunda gerçekten çok iyi." Yorum yaptı, Ray sadece başını salladı. "Kendi kendine mi öğrendi?" Ray omuz silkti. "Ah, doğru, seni ve ailesini terk etti." Max'i yumruklama dürtüsüne karşı koydu. Bu adam ortaya çıktığından beri herkes için sorundan başka bir şeye neden olmuyor. Ray'in bir şey söylememesinin tek sebebi (Y/n)'nin hatırı içindi. "Biliyor musun, başından geçen onca şeyden sonra bu kadar iyi çalabilmesi şok edici."

Ray kaşlarını çattı. (Y/n)'nin başından geçenleri kimseye anlatmadı. "Onun neler yaşadığını nereden biliyorsun?"

Max'in yüzü bembeyaz oldu.

───────────────────────

───────────────────────

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~Sɪʟᴇɴᴛ Lɪᴇs~ 「Ray x Okuyucu」 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin