V

155 8 5
                                    

───────────────────────

2. Perde

'Kırılmış ve ihanete uğramış'

꧁ᴥ︎︎︎꧂

───────────────────────

Ray hızla sahte bir gülümseme takındı, "Neden bahsediyorsun? Sorunun ne Norman?"


Norman, yüzünde duygusuz bir ifadeyle, "Zaten farkındasın, değil mi?"

Ray kaşlarını çattı.

"3 kişiye tuzak kurdum. Don'a 'yatağımın arkasında' Gilda'ya 'ikinci kattaki banyonun tavanında. Sana ve Emma'ya söylediğim buydu. Ama aslında Don'a yemekte olduğunu söyledim. salon ve Gilda kütüphanedeydi." Norman sırıttı ve yatağına bir çanta attı. Çarşaflara vurduklarında hafif bir ses çıkardılar, "Dört ipi şimdi aldım ve içlerinden tek eksik yatağımın arkasındaydı. Don sadece çerçevelenmişti."

Ray kaşlarını çattı, sonra büyük bir gürültüyle Norman'ın yatağına geri düştü. Elinin tersiyle gözlerini kapattı ve ardından gülmeye başladı. Kıkırdama hızla kötü niyetli bir kahkahaya dönüştü.

Norman şok içinde orada dikildi.

Ray sakinleştikten sonra, Norman'a bakmak için elini hareket ettirdi, "Lanet olsun. Çok iyi yaptığımı sanıyordum." Kendini yukarı fırlattı, "Sen ve Emma çok güvendiğiniz için sizi biraz daha kandırabilirim diye düşündüm ama tahmin ettiğimden çok daha hızlı anladınız."

Ray bacak bacak üstüne attı ve Norman'a işaret etti, "Haklısın. Ben annemin casusuyum." "Benden ne zaman şüphelenmeye başladın?" diye itiraf etti.

Norman arkadaşına baktı, "Krone Rahibe'nin eve geldiği gece"

"Tam o gece, evet?"

Norman tatlı tatlı gülümsedi "Bazen kendimden iğreniyorum. Arkadaşım olmana rağmen seni 2. casus diye şüphelenmiştim." Norman içini çekti, "Ama öyle olsaydın benim için en büyük sorun olacaktı. Düşmanın bakış açısından, casus olmak en iyi seçenek olurdu." Ray, aniden farkına vararak kaşlarını çattı, ama Norman'ın sözünü bitirmesine izin verdi, "Kontrolü ele geçirmiş gibi görünerek planlarımıza müdahale edebilirsin. İşe uygun yalnızca bir kişi daha olurdu."

"Demek bu yüzden benden şüphelendin? Ama meraktan, ilk kimden şüphelendin? Ve ne zaman?" Ray gülümsedi.

Norman'ın ifadesi suçlulukla yumuşadı, yere baktı, "Söylemekten ne kadar nefret etsem de... (Y/N) Kendi ikizim."

Ray nefesini tuttu, "Neden o!? Buradaki tüm çocuklardan ondan şüphelendin!?" Ray sinirlendi ve gerildi, "Hiçbir şey yapmadı!"

Norman sırıttı, "Orada biraz fazla koruyucu Ray. Bana söylemediğin bir şey mi var?"

Ray içini çekti ve omuzlarını gevşetti. Dirseği dizinde ve yüzü elinde, yere bakıyor.

"Kız kardeşinden hiçbir şey geçemez. Bu yüzden neden şok oldum bilmiyorum..." Duraksadı, acı dolu anıyı hatırladı, "...gerçeği öğrendiğinde."

~Sɪʟᴇɴᴛ Lɪᴇs~ 「Ray x Okuyucu」 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin