!Önemli lütfen okuyun!

32 2 1
                                    

Hey! Neredeyse oradayız! Sona çok yakın. Her neyse, size birkaç sorum olacaktı (çoğunlukla Canon ile ilgili şeyler) ve sanatçılara bir iyilik.

Canon soruları:

(Y/n)'nin insan dünyasında bir işi olsaydı, bu ne olurdu? Yalanları tespit edebildiği için bir psikiyatr ya da avukat düşünüyordum (bunu geri verebilirim, henüz bilmiyorum)

Ray'in işi ne olurdu? Fotoğrafçı ya da yazar sanıyorum. Ne düşünüyorsun?

Norman'ın işi... ne olurdu? Hiçbir fikrim yok.

Emma... o küçük enerji demeti insan dünyasında ne olabilir?

Anna ve Gilda gibi diğerleri için planlarım var ama herhangi bir karakter için başka fikirleriniz varsa bana bildirin! Konuşmaktan korkmayın, tüm fikirleri dikkate alacağım.

Dramayı ne kadar seviyorsunuz? Mesela Max geldiğinde, kıskanç Ray hoşuna gitti mi? Kıskanmak ister miydin (Y/n)?

Sonraki sorular gemi soruları olacak. Temel olarak, yazmaya hazır olduğumu söyleyeceğim ve eğer isterseniz, bana bildirin!

Norman x Emma (Bunu zaten yazıyorum ama hiçbir şey resmi değil! Değiştirmemi isterseniz, yapabilirim!)

Gilda x Don (Seviyorum ama gerçekten favorim değil.)

Thoma x Lani

Anna x Nat

Anna x Gilda

Anna x random girl

Gilda x random girl

Don x random boy

Phil x Jemima

(Not! Bunların hepsini göndermiyorum, sadece bazılarının sevimli olacağını düşünüyorum! Lütfen bana bildirin!)

(Y/n)'nin Cinselliği. Onun bi, pan veya omni olduğunu görüyorum. Ayrıca muhtemelen demi (yalnızca yakın duygusal bağları olan birine cinsel olarak ilgi duyuyor).

Karar verdiğim şeyler (eğer seni gerçekten üzüyorsa değiştirmemi isteyebilirsin):

Emma Panseksüeldir.

Norman Biseksüeldir.

Ray Omniseksüeldir (hala tartışılmaktadır)

Gilda Pan/Les

Thoma Eşcinsel/Bi

Lani Eşcinsel/Bi

Phil Pan

Anna Omni

Nat Omni

Isabella Bi ve Demi

Tamam... sanatçılar! Çizimde berbatım, bu yüzden bu kitap için ikinci cildi çizmek isteyen varsa, lütfen yapsın! Bana haber ver, sana genel hikaye hakkında biraz bilgi vereyim, böylece başarabilirsin! Lütfen bana bildirin! Birkaç tane alırsam, kapak için birini seçeceğim, ancak diğerlerini grafik bölümüne koyacağım. Eğlenin!

Lütfen soruları cevaplayın! Bazıları cevapsız kalırsa, kendim cevaplayacağım. Ama insanların bundan zevk almasını istiyorum, bu yüzden konuşun! Her neyse, bir sonraki bölüm hikayenin son bölümü!

~Sɪʟᴇɴᴛ Lɪᴇs~ 「Ray x Okuyucu」 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin