────────────────────────
3. Perde'Tanrı tarafından seçilmiş'
꧁ᴥ︎︎︎꧂
────────────────────────(Y/n) içini çekti ve ayağa kalktı, "Sanırım arkadaşını kontrol etmeliyiz."
Emma ayağa kalktı, "B-bekle, n-nasıl kaçtın?"
(Y/n) arkadaşına döndü, "Ben-ben sadece..."
"Hepimiz yorgunuz," diye söze girdi Gilda, "belki de gece için bir ara versek iyi olur."
(Y/n) teşekkür anlamında başını salladı, Gilda da bu jeste karşılık verdi. Hep birlikte revire doğru yürümeye başladılar. Ray (Y/n) ile önde kaldı.
"Ondan sonra ne oldu? Bir nedenden dolayı konuşmayı bıraktın." dedi aniden.
"O-oh, sence?" diye sordu, ona gergin bir gülümseme göndererek.
"Değişmiş olabilirsin (Y/N), ama sende asla değişmeyecek bir şey var." Çocuğa tek kaşını kaldırdı. "Nasıl susacağını bilmiyorsun."
───────────────────────
꧁{Bölüm 13: Bir Çiçek Tarlası}꧂
───────────────────────(Y/n) diğerlerine takip etmeleri için işaret vermeden önce şeytandaki resepsiyonistle konuşurken revire girdiler. Christy'nin yattığı bir odaya girdiler. Gillian, (Y/n)'nin omzunda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı, o da önce gerilmişti ama sonra rahatlayıp onu yatıştırdı. Kısa bir süre sonra resepsiyonist, diğer hastaların uyuyabilmesi için gitmelerini önerdi. Herkes itaat etti ve revirden ayrıldı. Ilık gece havasına girdiklerinde, birkaç kişiyi ani bir yorgunluk kapladı.
"Hepiniz yorgun olmalısınız, bazıları benim evimde kalabilir, geri kalanlar herhangi bir iblisin evini ya da moteli seçebilir. Küçük ama rahat." (Y/n) pelerinini çıkarıp omzuna atarken açıkladı.
"Tamam, Emma, Ray, Don, Gilda, hepiniz onun evinde yatın, geri kalanımız motelde kalalım." Oliver açıkladı. Herkes plana katılıyor gibiydi.
Emma arkadaşına döndüğünde kızın ateş böceklerini bir kafese yakalamaya çalıştığını gördü. Küçük bir mücadeleden sonra, o dördüne onu evine kadar takip etmelerini işaret etti. Onlara odalarını ve diğer her şeyin yerini göstererek onlara iyi geceler diledi ve odasına gitti. (Y/n) daha rahat kıyafetler giyip çarşafın altına gömüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sɪʟᴇɴᴛ Lɪᴇs~ 「Ray x Okuyucu」
Fanfiction"𝑁𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑛𝑖 𝑦𝑎𝑙𝑛𝚤𝑧 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝚤𝑦𝑜𝑟𝑠𝑢𝑛?" ~𝚡~𝚡~𝚡~𝚡~ "𝐶̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛 ℎ𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑙𝑒 𝑏𝑎𝑘𝚤𝑦𝑜𝑟." ~+~+~+~+~ "𝑈̈𝑧𝑔𝑢̈𝑛 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙𝑖𝑚, 𝑢̈𝑧𝑢̈𝑙𝑒𝑐𝑒𝑘 𝑛𝑒 𝑣𝑎𝑟 𝑘𝑖...