───────────────────────
6. Perde
'Kardeş rekabeti'
꧁ᴥ︎︎︎꧂
───────────────────────
(Y/n) umutsuzca Ray'den kaçmaya çalışarak kasabada dolaştı. Herhangi bir normal durumda, onu arıyor olurdu. Ama bugün yapamadı. Az önce birlikte olanlardan sonra değil. Emma ona doğru koştu.
"(Y/n)! İlişki tavsiyesine ihtiyacım var!"
(Y/n) kıkırdamadan önce Emma'ya baktı, "Tamam, Nedir?"
Emma derin bir nefes aldı, "Sanırım bir adamdan hoşlanıyorum ama onun benden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyorum ve ben ondan hoşlanıp hoşlanmadığımı bile bilmiyorum! Ne yapmalıyım?"
Kız ikizin, Emma'nın az önce söylediğini, daha doğrusu hızlandırılmış bir sesle söylediklerini anlaması bir saniye sürdü. İçini çekmeden önce, "Önce ona aşık olup olmadığını öğrenmelisin. Sonra sana aşık olup olmadığını anlamaya çalışmalısın."
"Ona aşık olup olmadığımı nasıl anlarım?"
(Y/n) bileğini kavradı ve başparmağıyla damarlarını ovuşturdu, dudağını kemirdi, "İnsan duyguları üzerine bir kitabım var..."
"Harika! Teşekkürler (Y/n)! Sen en iyisisin!"
(Y/n) aceleci kıza el salladı. Kafa karışıklığı yüzüne yayılmıştı.
"Ne hakkındaydı?"
───────────────────────
꧁{Bölüm 24: Sana aşık oluyorum. }꧂
───────────────────────
Ray homurdandı ve gözlerini ovuşturdu. Son birkaç gecedir neredeyse hiç uyumamıştı ve şimdi köylüler festival için hazırlanıyorlardı. İçini çekti. Onunla (Y/n) arasında yaşananların hatırası zihninde parladı. Kafasını masaya çarptı. Ray onu kafasından çıkaramıyor ve adamım bu onu kaçırıyor.
(Y/n) elinde bir kutuyla kütüphaneye girdi. Ray'i görünce yerinden sıçradı. "R-Ray! Seni burada görmeyi beklemiyordum!"
Ray kaşlarını kaldırıp ona baktı, "Okumayı seviyorum ve burada kalıyorum. Beni tam olarak nasıl beklemiyordun?"
(Y/n) bir şeyler söylemeye gitti, sonra ağzını kapadı, "Touché." Bir kitap rafına doğru yürüdü, "Y-Yani... yorgun görünüyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sɪʟᴇɴᴛ Lɪᴇs~ 「Ray x Okuyucu」
Fanfiction"𝑁𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑛𝑖 𝑦𝑎𝑙𝑛𝚤𝑧 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝚤𝑦𝑜𝑟𝑠𝑢𝑛?" ~𝚡~𝚡~𝚡~𝚡~ "𝐶̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛 ℎ𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑙𝑒 𝑏𝑎𝑘𝚤𝑦𝑜𝑟." ~+~+~+~+~ "𝑈̈𝑧𝑔𝑢̈𝑛 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙𝑖𝑚, 𝑢̈𝑧𝑢̈𝑙𝑒𝑐𝑒𝑘 𝑛𝑒 𝑣𝑎𝑟 𝑘𝑖...