───────────────────────
4. Perde
'Tekrar yakınlaşmak'
꧁ᴥ︎︎︎꧂
───────────────────────
"Bekle." dedi Ray elini yukarı kaldırarak
(Y/n) ona baktı, "Bir sorun mu var?"
Yerden yukarı baktı, "Senin iyi bir öğrenci olacağını mı söyledi?"
(Y/n) başını salladı ve tekrar ufka döndü, "Görünüşe göre ነልጊኗ insanı yiyemiyor. Nedenini belirtmedi, sadece beni yiyemeyeceğini ve yemeyeceğini söyledi."
Ray bir dakika düşündü. "...Tamam... devam edebilirsin." Yavaşça dedi.
(Y/n) başını salladı ve derin bir nefes daha aldı. "Gelecek yılı onun öğrencisi olarak geçirdim. Bana iblisler ve bu dünya hakkında bilmem gereken her şeyi öğretti. İblis dilini çabucak öğrendim ve ardından bana kasabaları kutsama yeteneği verdi."
"Kasabaları kutsama mı?" Ray sordu.
"Yani onlara servet verebilirim ve karşılığında çocukları yiyemezler." Ray devam etmesi için başını salladı. "Ben de kabul ettim. Ben..." Durdu, "hediyemden vazgeçtim."
Ray nefesini tuttu, "Ne!? Gerçeği yalandan ayırt etme yeteneğinden mi!?" Başını salladı, "Neden!?"
"Başka ne verebilirdim? Beynimi öylece gümüş bir tepside falan ona veremem. En iyi bahsim buydu." Ray bir şey söylemek için ağzını açtı, bir an düşündü, sonra kapatıp devam etmesi için işaret etti. "Karşılığında bana 4 şey verdi." Dört parmağını kaldırdı ve her şeyi saymaya başladı, "Bir at, bir silah, bir keman ve bir kehanet."
"Kehanet mi?"
"Evet, yanlış hatırlamıyorsam," parmağını çenesine koydu ve düşünceli bir şekilde gözlerini kapattı.
"Kime güvendiğine dikkat et -Çünkü kalbin toz içinde kalır-Çatlak paramparça olur -Yalvarana aldırma-Yüreğin ne kadar acır -Emek verdiğin her şeyin yandığını görünce -Ne kadar nefret edersin ama onu öldürmelisin-Ölümün eşiğinde-Yüreğine bıçak saplanmış gibi hissedecek-Çünkü onun öfkesi ve nefreti gerçek değil."
(Evet çevirmen olmanın zor olduğunu buradam anlayabilirsiniz. Çünkü bu cümlede ne dediği hakkında hiç bir fikirim yok..)
───────────────────────
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sɪʟᴇɴᴛ Lɪᴇs~ 「Ray x Okuyucu」
Fanfic"𝑁𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑛𝑖 𝑦𝑎𝑙𝑛𝚤𝑧 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝚤𝑦𝑜𝑟𝑠𝑢𝑛?" ~𝚡~𝚡~𝚡~𝚡~ "𝐶̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛 ℎ𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑙𝑒 𝑏𝑎𝑘𝚤𝑦𝑜𝑟." ~+~+~+~+~ "𝑈̈𝑧𝑔𝑢̈𝑛 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙𝑖𝑚, 𝑢̈𝑧𝑢̈𝑙𝑒𝑐𝑒𝑘 𝑛𝑒 𝑣𝑎𝑟 𝑘𝑖...