XII

79 11 0
                                    

───────────────────────
3. Perde

'Tanrı tarafından seçilmiş'

꧁ᴥ︎︎︎꧂
───────────────────────

Hâlâ yeterince uzun sürmemiş gibi görünen sonsuz bir kucaklaşmanın ardından Ray ve (Y/n) birbirlerinden ayrıldılar, gözlerinden yaşlar akmaya devam etti.

"S-sen nasıl-" Ray'in sesi çatladı ve devam etmesini engelledi.

"U-uzun hikaye..." diye yanıtladı, ellerini Ray'in yüzünün yanlarından çekmeden.  "Önemli olan tek şey senin iyi olman."

Ray onun sözlerine hafifçe gülümsedi.  Bileklerini sıkıca tuttu, eğer bırakırsa tekrar kayıp gideceğinden korktu. İkisi de birbirlerinin yeni görünümlerini almak için biraz zaman harcadılar.

(Y/n) Ray'in daha dağınık saçlarını ve daha uzun vücudunu fark etti. Ondan birkaç santim daha uzundu. Yüzü artık bir çene çizgisine sahip, artık bir zamanlar yuvarlak olan 'masumiyet'i tutmuyor, tabi buna öyle diyebilirseniz. Elleri, neredeyse dört yıldır silahla ateş etmekten ve silah kullanmaktan yıpranmıştı. Bir ceket ve siyah pantolon giymişti, sırtına bir makineli tüfek bağlıydı.

(Y/n) onu gözlemlerken, Ray onun yüzünü inceledi. Sol gözünün etrafına bir bandaj sarılmıştı. Ray nedenini merak etse de zorlamadı. Eskisinden daha uzundu ama ondan daha kısaydı. Saçları daha da uzamıştı ve beyaz düğmeli bir siyah ve kırmızı pelerin ve siyah tayt giymişti. Onunkine benzer çizmeler giymişti ama daha koyu kahverengiydi ve üzerinde biraz kan lekesi vardı. Gözü daha yumuşaktı ve görmek istediğinden fazlasını görmüş gibi görünüyordu. Elleri de yıllarca silah tutmaktan yıpranmış. Kollarında birkaç yara izi vardı. Çok değil ama olması gerekenden fazla. Temel olarak bazı sıyrıklar, ancak birkaç iğne izi de var.

(Y/n) anı bozmak istemeyen ilk kişi oldu.  "Yani... benden uzunsun."  Kollarını Ray'in göğsüne bırakırken yorum yaptı, Ray onun ellerini tuttu.

"Evet ve yaralı bir gözün var." Başının üst kısmını onun yüzünün sol tarafına doğru eğerek işaret etti.

"Ah!" Zıpladı ve nazikçe bandaja dokundu, "Yaralı değil, sadece, um- pekala, göreceksin!"

Ray onun sesine gülümsedi. Tanrım, özlemişti.

(Y/n) yatağa doğru yürüdü ve pelerinini çıkarıp yatağın kenarına astı, "Yani, muhtemelen şu anda bir sürü sorunuz var..." Hafifçe gülümsedi, kaşları yukarı doğru çatıldı.

"Evet. Çoğu şey yetersiz kalıyor." Ray kollarını kavuşturup duvardaki kılıcın yanına yaslanarak cevap verdi. "Birincisi-" bir parmağını kaldırdı, "Buradaki lider kim?"

(Y/n) gergin bir şekilde yanağının içini çiğnedi ve Ray'in bakışlarını kaçırdı, "U-um... ben..."

Gözleri genişlerken Ray'in çenesi düştü. "Tekrar et?"

"Ben-ben bu kasabanın lideriyim."

Ray derin bir nefes aldı ve burun kemerini ovuşturdu, "Tamam, bu cevaplardan çok sorular verdi."

(Y/n) kıkırdadı, "Evet, peki, bu geceyi kutlamaya ne dersin, seninle birlikte başkaları da olduğunu varsayarsak. O zaman her şeyi açıklayabilirim, kulağa hoş geliyor?"

~Sɪʟᴇɴᴛ Lɪᴇs~ 「Ray x Okuyucu」 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin