iki

227 10 1
                                    

Umarım ilk bölümü beğenirsiniz. İzlenme olursa düşmesin diye ikinci bölümüde atıyorum üçüncüye Allah kerimdir eehheheheheeh

Okula vardığımızda hepimiz büyük tahta bir kapının önüne getirilmiştik. Vaftiz kardeşim Draco Crabbe ve Goyle ile Harry'e yaklaştığında "Demek ünlü Harry Potter'da burdaymış, ha?" demişti. Ardından "Ben Draco Malfoy. Yanında ki ise bir Weasley olmalı yanılmıyorsam, öyke değil mi?" diye devam etmişti. Draco sıkması için elini Harry'e uzatdığında "Bence arkadaşlarını doğru seçmelisin. Mesela ben." demişti. Harry kaşlarını çatıp "Arkadaşlarımı kendim seçe bileceğimden emin ola bilirsin.



Yaşlı bir kadın profesör gelip bize binalar hakkında bilgo vererek içeri sokmuştu. Salona girdiğimizde aşırı eski ve konuşa bilrn bir şapka bizi bekliyordu. Sıra bana geldiğinde biraz düşünüp "Zeki, kurnaz, şefkatli ve hırslı. Hufflepuff mu, yoksa Rawenclaw mı? Ah, sen bir Riddle'sın! Tabii ki de Slytherin!" demişti. Gülüp alkışlar eşliğinde masama gidip oturmuştum.



Kendi kendime düşünürken birden önümüzde yemekler belirmişti. İştahım neredeyse yok denilecek kadar az olduğu için sadece balkabağı suyu ve birazcık et yemiştim. Daha sonra bina başkanları öğrencileri odalarına dağıtmağa yardımcı olmuştu.

Slytherin bina başkanı abimdi. Gryffindor'da ise Oliver diye bir çocuk. İsmini abimle Hogwarts hakkında konuşurken bana söylemişti. Onunla kavga ettiğinide belirtmişti.

Biz Voldemort gibi korkutucu bir ismin çocukları olduğumuz için kendimize özel odalarımız vardı.

Sadece benim ve Teho'nun değil, aynı zamanda Draco'nun da kendine özel odası vardı.

Odama geldikten sonra eşyalarımı yerleştirip uyumuştum. Sabahda erken kalkıp hazırlanmış ve Pr. Snape'in dersine girmiştim.

Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın. İlk ve ikinci yılı es geçip direk üçten başlayacağım çünki böyle hiç yürümüyor benimde canım sıkılıyor yazarken. O yüzden birden atlasam küsmeyin bana ehehehehhehe

𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin