on bir

37 2 0
                                    

İyi okumalarr

☦︎

Draco'nun bıçaklanmasının ilk önce Xavier yüzünden olduğunu düşünmüştüm ama daha sonra Xavier'in aslında hiç bir suçu olmadığı ortaya çıkmıştı.

Revirde çalışan hemşirelerin dediğine göre ise, yaralar büyüyle açılmıştı.

Artık bir önemi yoktu. Tutanak tutulmuştu ve Draco 2 hafta revirde yatmıştı. Yaralar çok derindi bu yüzden revirin gözetiminin altında kalması tavsiye edildi.

Ve sonunda Draco bu gün derslere devam ede bilecekti.

Tabiki ben hâlâ da onu gözetliyordum. Sonuça bakılrsa okulda bir düşmanı vardı ve isteğine ulaşamasada onu yaralamayı başarmıştı. Asıl merak etdiğim şeyse Draco'yu neden birisi öldürmek istesin?

- Açıkçası ben Draco ile bir sorunları olduğunu düşünmuyorum.

- Aksi ola bilirmi?

- Bence sorunları Aly ile.

- Benimle mi? Benimle kimin ne sorunu ola bilir ki?

- Hmm bir düşünelim... Sevgilini, Draco'yu ve beni kıskanıp dövtürtdüğün ve dövdüğün kızlar, Cho Chang, Astoria Greengras, sana ırkçılık yapanlar için mükemmelce getirdiğin hazin sonlar ve saire. Sayayım mı daha?

- Sen Cedric için kız mı dövdürtdün lan?

- Evet.

- QKWKSAJAKSBAKSNAKQ

- Ne gülüyorsun be?

- AY DUR QNHSMANAWKJSNSSHAKBS NEFES ALAMIYORUM JAHJWNEDISKNS

- Komik bir şey mi dedim?

- Draco iyimisin oğlum?

- Tamam sakinleştim.

- Neye güldüğünü hâlâ anlamadım bu arada.

- Boş ver anlayan anladı.

- Çok komiksin sen Malfoy.

- Teşekkürler Diggory duyduğuma sevindim.

- Ced sen ne zaman geldin?

- 10 dakikadır arkanda oturuyorum zaten Aly.

- Hayalet gibi gelirsen anlamaz tabiki de.

- Neyse konudan sapmayalım. Ben Draco'yu bıçaklayanlayanın Alyssa'nın canının yanmasını isteyen birinin olduğunu düşünüyorum.

- Bide etrafta bir sürü insan vardı nasıl kimse görmedi ki kimin yaptığını?

- Büyü ile saplanmış bıçak işte.

- Neyse Alyssa senin bu Harry ne iş?

- Ne Harry'si be?

- Bilmem çoğu kişi onun senden nefret etdiğini söylüyor. Ayrıca baban gibi olduğunu düşünüyor.

- Bana ne çokta umrumda.

𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin