dort

156 11 2
                                    

Nasıl böyle oldu bilmiyorum ama bu kitabı yazmayı bırakamıyorum. Bağımlı oldum o yuzden yeni bölüm ve ben geldik hadi bismillah. Okuyanlara çok teşekkürler. Oy vermeyi unutmayın💗

*Draco'nun ağzından*

O gerizekalı ve gereksiz tavuk yüzünden kolum sargıya alındı. Resmen karizmama çizik atıldı lanet olsun.

Her neyse. Alyssa ben revirdeyken bana göz kulak oldu. Gözüme farklı geliyordu nedensizce. Benim saçımdan daha parlak sarı platin saçları, yeşil ve kahverenginin karışımı gözleri bu süreç içinde bana çok farklı geliyordu.
Alyssa bu kadar güzel bir kızmıydı?

- Bay Malfoy! Lütfen derse odaklanın!

- Draco sorun ne?

- Bir sorunum yok.

Bir sorunum yok mu? Tabii ki de var. Yine babamla kavga etmiştim. Saçma sapan konular yüzünden beni malikaneye çağırtıp benimle tartışıyordu.
Sinirini mi atıyor bilmiyorum ama, bir gün gerçekten ona avada atacağım.

Dersten çıktıktan sonra direk Aly ile yemek yemeye gitmiştik. Alyssa güzel bir kız. Dolayısıyla sevenide çok. Hepsinin ağzını yüzünü dağıtırımda, tatsızlık çıkmasın.

Yemekte Aly'nin çok yakın olduğu arkadaşı - Diggory yanına gelmişti. Kulağına fısır fısır bir şey söyledikten Sonrada gitmişti. Zaten yemek boyu Alyssa'yı süzmüştü. Anlamıyorum ki, ne bu gerizekalının derdi?

*Alyssa'nın ağzından*

Yemeğimi Draco ile yemiştim. Daha sonra bahçeye çıktık. Zaten dersler bitmişdi. Aslında bahçeye çıkmamın tek sebebi Draco'yla daha fazla vakit geçirmek istemem değildi.

Ced demin yemekten sonra bahçenin kuytu köşesine gelmemi, orada bana çok önemli bir şey söyleyeceğini söylemişti.

- Neden bahçeye çıkıyoruzki? Hani odada dizi izleyecektik?

- Mızmızlanmayı kes Draco.

- Hadi ya, sen Draco'yu hatırlar mıydın?

- Teesüüf ederim, gerçekten.

- Tamam kızma Alyssa.

Drayi anlamak bazen gerçektende zor oluyor.

- Ha bu arada, Diggory yemekte sana ne söylemişti?

- Bahçede benimle konuşmak istediğini.

- Yani bu yüzden buradayız öyle mi? Bizim birlikte yaptığımız plan Diggory'den dahamı önemsiz?

- Draco kıskançlığı kes. Derste yeşil elma toplamak için bahçeye ineceğini söyleyen babamdı zaten.

- Off doğru söze ne denir?

- Alyssa kaçar Draco onu öpmedi denir.

Dedikten sonra Draco yanağımdan öpmüş, bende Ced'in belirlediği köşeye gitmiştim.

Ve tabikide Dracoyu yalnız gördüğünde abim benim nerede olduğumu sormuş, Draco gibi o da beni gözleriyle adeta yemeye başlamıştı.

- Bu kızın Diggory'le ne işi var Draco?

- Bilmiyorum. Bütün yemek boyu Alyssa'yı süzüp durdu.

- Anlaşılan ağzıyla burnunun yerinin değiştirilme zamanı gelmiş. Fazlalık oluyorlar.

- Aman diyeyim Matteho. Sakın tatsızlık çıkarma. Zaten okuldan seni çıkarmalarına ramak kaldı.

- Götü yeten bana dokunsunda görsün gününü.

Cedric ile havadan sudan konuşurken bir yandanda bahçede olan çiçekleri topluyordu. Bir deste mor lavanta topladıktan sonra bana vermişti. Teho ve Draco'nun gözleri üzerimizden eksik olmuyordu tabii. Hele Draco Cedric'i yiyecek gibi bakıyordu. Bunlar ne yaptıklarını sanıyorlardı ki?

- Aly seninle konuşmak istediğim önemli bir konu olduğunu biliyorsun.

- Evet dinliyorum.

- Açıkçası böyle bir şeyi nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama, ben senden çok hoşlanıyorum..

- Benden hoşlanıyormusun? Ama biz arkad-

- Biliyorum bu yaptığım çok utanç verici bir şey. Ben seninle kaç yıldır arkadaşım. Sende hala küçüksün üçüncü sınıfsın daha. Farkındayım. Ama inanki hislerimde ciddiyim.

- Üçüncü sınıfın son aylarındayız Cedric. Hem neden benden hoşlanıyorsunki? Sana ümit bile vermedim.

- Yani bu bir çıkma teklifiydi. İster kabul et ister etme. Etmesen bile sadece hislerimi bilmeni istedim.

-Bu teklifi düşüneceğim. Sadece bana biraz zaman tanı.

- Seni sonsuza dek beklerim.

Dedikten sonra yanağımdan öpüp gözden kaybolmuştu

Sanırım bende Cedric'ten hoşlanıyordum. Sonuçta aramızda 2 yaş fark var.

Derken Draco ve Matteho'nun beni elma ağacının altında beklediğini hatırladım.

- Cidden, sabahtan beri neden gözünüzü çekmiyorsunuz üstümden? Arap sakızı gibi yapıştınız yeter.

- Ona. Neden. Seni öpmesine. İzin. Verdin???????

- Matteho saçmalamayı kes. Sonsuza dek Hegwid gibi yaşayacak değilim her halde.

- Cedric doğru seçim degil Alyssa.

- Seni ilgilendirmiyor Matteho.

- Hayır ilgilendiriyor. Ben senin ağabeyinim.

-Matteho yeter. Seninle insanların içinde tartışmayacağım.

- Ama seninle odamda güzel bir tartışma açacağım kız kardeşim.

- Odadan leşin çıkmasın diye bende geliyorum.

- Sen eskik olma zaten Draco.

- Kes sesini Matteho.

-Kos sosono mottoho

Bu bölüm o kadar içime sindi ki, anlatamammm
Komikliği bir yana, Draco askmin iç dünyasınıda bir nebze olsun size yansıtmak istedim. Her bölüme başka karakter ekliyorum. Çünki hepsini birlikte yazınca kafanız karışır diye düşündüm. Sizi seviyorumm ve okuyanlara çok teşekkürlerrrr

𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin