alti

110 5 0
                                    

Neyse bölüme geçelim.

𑁍

Dün gece abimle barıştıktan sonra uzun uzun sohbet etmişdik. Yasak saatinden çok geçtiği için beni gizlice odamıza bırakıp o da kendi odasına gitmişti.

Odaya geldiğimde Draco'nun ortalıklarda olmadığını görmüştüm. Nereye gitmişti ki? Onu merak edeceğimi düşünmemiş miydi?

Okul üniformalarımdan kurtulup altıma çizikli pijama takımımı, üstümede abimden çaldığım sweati geçirdikten sonra asamı da alıp Draco yu aramaya çıkmıştım.

Okul 3 gün sonra tatil olacaktı ve son günlerimde ceza yemek istemiyordum. Bu yüzden dikkatlice yürüyor, ses çıkarmamaya özen gösteriyordum. Yasak bölümler dışında, neredeyse bütün Hogwarts'ı gezmiştim. Ama Draco ortalıklarda yoktu.

Artık hava aydınlanmaya başlıyordu. Bu yüzden odaya gidip orada beklemeye karar vermiştim.

*Draco'nun ağzından*

Gece Alyssa yine odaya gelmemişti. Onu merak etsemde aramadım. Zirâ artık beni umursamıyordu. Ne düşündüğümü, hissetdiğimi, kim olduğum falan umrunda bile değildi.

Ama bir gün hatasını anlayıp özür dileceğini biliyorum.

Gecenin yarısı malikanenin çalışanlarından biri odamıza cisimlenmiş, ve beni apar topar malikaneye götürmüştü.

Babam beni çağırttırıp güzelce bir fırça atmıştı. Sebebiyse haftasonu malikaneye gelmememmiş. Çok mükemmel. Hiç bir şey eksik değilmiş gibi bir de, babamın isteklerine uymam gerekiyor.

Hava aydınlanmak üzere iken gizlice odaya cisimlenmiştim ki, Alyssa'nın pencerenin önünde oturduğunu gördüm.

- Neden yerde oturuyorsun?

- Neden geç geldin?

-Umrundaymışımmış gibi haraketler yapmayı bırak.

- Zaten umrumdasın?

- Hayır değilim. Gece yine odaya gelmemiştin.

-Marcus'un yanındaydım. Ondan özür diledikten sonra senle konuşacaktım. Ama sende ortalıkta yoktun. Bütün Hogwarts'ı aradım ama yinede bulamadım.

- Benimle niye konuşmak istiyorsun ki?

- Çünki sizi ihmal etdim. Çok fazla ihmal etdim hemde.

- Hatanın farkına varacağını biliyordum.

Sarıldık. Onu o kadar fazla özlemiştim ki, kelimeler bile bu özlemimi özetleyemezdi. Her gün yanımdaydı, ama hiç yokmuş gibi hissediyordum. Artık eskisi gibi olacak. Biliyordum.

- Haftasonu Marcus'la malikaneye gideceğiz. Annemi çok özledim.

- Bende babamın yanındaydım. O da eve gelmiyorum diye bana bir ton laf etti. Ev değil ceza evi mübarek.

- Babam yakında eski haline kavuşacak. Sonunda bir aile ola bileceğiz.

- Artık uyumalıyız 2 saat sonra alarm çalacak.

- Tamam. İyi geceler o zaman.

Deyip yanağımdan öpmüştü. Bende onu öptüm ve üstümü giyinip yatağıma girmiştim.

"Alyssa'nın ağzından"

Artık herkesle aramı düzelttiğime göre vicdanım rahat uyuya bilirim.

𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin