Multimediaya bölümü yazarken dinlediğim şarkıyı bıraktım. okurken dinleye bilirsinizz. Girişi çok uzatmaya gerek yokk iyi okumalarrr
꧁꧂
- Ne yani, Cedric ile çıkmama izin vermiyor musun?
- Hayır. Ne Cedric'le, ne de bir başkasıyla.
- Umrumda değil Matteho. Sende, saçma kararlarında!
-Bu saçmalığa bir an önce son vermeli Draco. - Evet, şu an odamızda, uyumaya hazırlanıyorduk
- Alyssa?
- Efendim.
- Diggory'den gerçekten hoşlanıyormusun?
- Sanırım evet.
- Ama o büyük?
-Ne fark eder ki. Hoşlanıyorum işte. Bana çıkma teklifi bile etdi.
- Çıkma teklifi mi?!
- Draco ne bağırıyorsun!
- Tamam özür dilerim. Kabul edecek misin peki?
- Belki evet belki hayır. Aslında ben daha küçüğüm ama yine de umrumda değil. Çocuğu ömrü boyu bekletmeyi düşünmüyorum.
- Belki dördüncü sınıfı beklemelisin? Fikrin değişe bilir sonuçta.
- Sadece flört edeceğiz. Dahası olmayacak.
- Sence sana hak etdiğin değeri vere bilecek mi?
- Bilmem. Zaman gösterir bunu sadece.
- Peki seni gerçekten seviyormu?
- Dediğim gibi. Sadece hoşlantı.
Neden bu kadar fazla sorgulandığım hakkında en ufak fikrim yoktu. Belki yaşımın küçük olduğunu düşündükleri için ola bilir. Ama Marcus bu konuyu aşırı abartmıştı. 2 haftadır yüzüme bile bakmıyordu. Pek umursamıyordum.
Cedric ile her gün dersten sonra buluşur, kitap okur yada sohbet ediyorduk. Onunla vakit geçirmeği seviyorum.
*Draconun ağzından*
Alyssa haftalardır beni ve abisini ihmal ediyordu. Hatta artık benimle oda da konuştuğumuz iki çift laftan başka hiç bir şey konuşmuyor. Aly'i çok seviyor ve değer veriyorum ancak beni görmezden gelip bütün gününü sevgilisine ayırması kalbimi çok kırıyordu.
Bu konuyu bu akşam odaya geldiğinde onunla konuşacaktım.
*2 saat sonra*
Alyssa bu gece odaya gelmemişti. Matteho ile birleşip neredeyse bütün şatoyu aramıştık ama hiç bir yerde bulamamıştık. Ne Diggory'nin odasına gitmiş, ne de bizim odamıza gelmişti. Her şey normalmiş gibi bir de Diggory de odasında yoktu.
Alyssa ortalıklarda görünmediği için ikimizde gidip odalarımızda onu beklemiştik. Ben beklerken uyuya kalmıştım. Ta ki kapı sesini duyana kadar.
- Sen nerelerdesin Alyssa???
- Anlamadım?
- Tüm gece Marcus ile seni aradık ama bulamadık. Endişeden bir birimizi yiyorduk! Üstüne üstlük Diggory de odasında yoktu. Sana bir şey yapt-
-Orda dur bir. Cedric benim erkek arkadaşım. Bana ne yapa bilir sence?? Artık gerçekten abartıyorsunuz. Bunaldım bu baskıdan. Bir yandan sen, bir yandan abim ikinizde dört bir yanımdan beni sıkıştırıyorsunuz!
- Sen ne saçmalıyorsun ya?! Kaç gündür gözün ne abini ne de beni görüyor!
- Bana bağırmayı kes Malfoy.
- Aly ben senin kalb-
- Benim kalbimi kimse kıramaz. Konuşmak istiyordunsa normalce söyleseydin.
- Peki neden yüzün buz kesildi? Benden nefret mi ediyorsun artık?
- Şu an kendim dışında kimseye kızgın değilim.
- Benimle soğuk konuşma Alyssa..
- Bu soğuk halim değil.
*Alyssanın ağzından
Kendimden nefret ediyordum. Sırf bencilliğim yüzünden hayatımda en değer verdiğim insanların kalplerini kırmış, onları ihmal etmişdim. Onlardan başka kimim vardıki? Cedric bile bir gün gidecek ama abim ve Draco hep benimle kalacaklardı.
(Alyssa ve Matteho arasında dialog)
- Abi?
İşte tam oradaydı. Hep gittiğimiz yerde. Astronomi kulesinin ikinci kısmı. bizim yerimizdi burası. Gizli saklı, kimse bilmez burayı. Ve abimin neler yaşadığını.
- Alyssa, Burada ne işin var.?
- Özür dilemeğe geldim abi. Kalbini kırdığım için. Hiç inkar etme. Bir tek ben kıra bilirim senin kalbini. Başkası yapamaz.
- Aslında özür dilemesi gereken kişi benim. Sana çok karşı çıktım. Ne istersen onu hisset. Hislerinden kaçınma. Saklama onları. Hep yaptığın gibi içinde yaşama. Bırak dışa vursun. Doya sıya, layığınca yaşa hayatını kardeşim. Bu dünyaya bir kere geliyoruz. Bu hayatı ikinci defa yaşayamayacaksın. İstediğin kişiyi sev, aşık ol, kır, dök, incit yarala. Ama günün sonunda özür dilemesini bil. Belki sana nasihat vere bilecek bir baban yok ama, hayatının haritasini çizmen için yanında hep ikinci bir kalem bulunduracak abin var. Yaşadığım sürece, size kimse bir şey yapamaz. O kişi babamız olsa bile.
- Teşekkürler. İyiki varsın abi.
Diyerek ona sarılmıştım. Abim gerçektende bana sadece abilik yapmıyordu. O benim hem babam, hem annem, hemde küçük kıskanç kardeşimdi. O benim hayat arkadaşımdı. Asla beni bırakmayacak arkadaşım. Her kes elbet gidecekdi bir gün. Ama abim, asla.
꧁꧂
BU BÖLÜME BA YIL DIMMMM
Keyifli okumalarr oy vermeyi unutmayınnn.Birde bir altyazı geçeyim
Alyssa Luna Riddle
Matteho Marcus RiddleKarakterlerin isimleri böyle. Yani Matteho yerine Marcus yada Alyssa yerine Luna yazarsam, şaşırmayınızz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..
FanfictionÖzgürdüm, ama bir yandan da değildim. Kim olduğumun farkına bile varmamışken, sana nasıl aşık oldum ki ben? Cedric Diggory fanfiction kitabı. baslangiclar biraz enayi isi