dokuz

58 4 0
                                    

Uzatmadan bölüme geçelimmm

Günlerim standart geçiyordu. Sabah kalk, üstünü giyin, saçını tara, yemeğe in, derslere gir, derslerden çık, yemek ye, ders çalış ve uyu.

Kimseciklerle de konuşmuyordum zaten.
Cedric de kaç kere benimle konuşmaya çalışsada onunla konuşmuyordum. Zaten anlamı yoktu ki. Evet bu olay yüzünden onları cezalandırmamam gerektiğini düşüne bilirsiniz. Ben kendimi cezalandırıyordum aslında.

Chang gerizekalısı yine saçma sapan şeyler konuşuyordu ama ona inanan yoktu. Ailesi benden ve abimden özür dileyerek Chang'ın okulda kalmasını sağlamıştı.

Öğlen yine derslerden çıktıktan sonra Büyük salona inmiştim. Her zaman oturduğum - masanın sonundaki boşluk yere doğru ilerlerken Draco kolumdan tutup beni durdurmuştu.

- Bizimle otursana Alyssa?

- İstemiyorum.

- Ama bizi böyle cezalandırman doğru değil.

- Umrumda mı?

- Alyssa o kadın sadece senin değil benim de annemdi.

- Ee?

- Öylesine. Hatırlatma amacıyla söyledim. Ama buda senin umrunda değil.

- Benimle insanların içinde kavga mı edeceksin Marcus?

- Hayır. Sadece kendini dünyadan uzaklaştırmanı istemiyorum.

- Sohbetinize doyum olmaz çocuklar.

Konuşma dahada uzamasın diye konuşmadan yanlarına oturdum. Ama cidden, neden başkalarını cezalandırıyordum ki? Onların suçu neydi?

...

Bu saçmalığı sonlandırmanın vaktiydi. Ölüyle ölünmezdi sonuçta.

Yemekte biraz onlarla sohbet etmiştim. Daha sonra bahçeye çıkıp kitap okumaya başladığımda Cedric gelip yanıma oturmuştu.

- Bahçeye çıkacağını düşünmüyordum.

- Yanıma geleceğini düşünüyordum.

- Seni özledim.

- Ben de seni özledim.

Cedric dönüp kafasını kucağıma koyarak uzandı. Bende saçını okşamaya başladım.

- Güvenmiyorsun değilmi? Artık asla inanmıyorsun.

- Annem kötü şeyler yaptı. Ama ölmeyi hak etmedi. Neyse bu konuyu konuşmak istemiyorum. 3 büyücü turnuvasına katılmayı düşünüyormuşsun?

- Evet. Şansımı denemek istiyorum.

- Hayallerini bozmak istemiyorum ama babam artık Harry'i öldürmeği kafasına koydu. Seni turnuvadan sağ çıkarmaz.

- Yani?

- Seni de kaybedemem Ced.

- Kendimi korurum. İnan bana.

𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin