on

47 2 0
                                    

Bölüme geçelimm

❄︎

Uyandım, üstümü giyindim ve yatağımı topladım. Sonunda yaz tatili bitmişti. Resmen ızdırap çekiyorduk.

Malikanede çalışan görevlilerden bir kaçı eşyalarımızı dışarı çıkarıp arabaya yüklüyordular. Bizde o sırada dönüp malikaneye bir defa daha bakıyorduk.

- Karalara bürünmüş resmen. Renk bile yok.

- Annem olmadan burada renk mi arıyorsun?

- Sonunda Hogwarts'a döndüğüm için çok mutluyum.

- Ben de. Cedric'i çok özledim.

- Tüm yaz yazıştınız zaten daha ne istiyorsun?

- Susup arabaya binmeni.

- Hanımlar önden buyursunlar.

- Kaç kişiyiz lan biz?

Arabaya bindikten sonra istasyona, daha sonrada 9¾ peronuna gelmiştik. Trenin ilk kompartmanlarında genellikle Rawenclaw, ikincilerinde Gryffindor, üçüncüde Hufflepuff ve sonuncuda Slytherin öğrencileri oturur.

Ben trene Slytherin tarafından binip sırt çantamı yukarı kısıma yerleştirdim. Daha sonra kompartman kapıları olan koridora çıktım ve Cedric'i aramaya başladım.

- Benimi arıyorsunuz bayan Riddle?

- AGAGAG CED SENİ ÇOK ÖZLEDİMMMM

- BENDEEEEE

Bir birimize sıkıca sarıldıktan sonra boş bir kompartman bulduk. Oraya geçip yol boyu durmadan konuştuk. Yazı, olanları ve daha fazlasını.

- Aly karşı olduğunu biliyorum ama bu yılkı 3 büyücü turnuvasına katılmakta kararlıyım.

- Bu konuyu geçen dönem ve bana her gün yazdığın mektuplarda konuşup hall etdiğimizi düşünüyordum?

- Bak bunu gerçekten istiyorum. Sonunda ölüm olsa bile.

- Sen kafayı sıyırdın her halde? Öleceksen neden katılıyorsun ki?

- Lütfen Aly.. Senin onayın olmadan iç rahatlığıyla katılamam.

- Ne yaparsan yap. Ama bir şey olursa demedi deme.

- Tamam.

Cedric ile 3 büyücü turnuvası konusunuda 1525-ci defa konuştuktan sonra Hogwarts'a gelmişdik. Eşyalarımı yerleştirdiğim sırada Draco ilede konuşmayı ihmal etmiyordum.

- Elli kere söyledim şu kitabın yerini değiştirme diye Dray.

- Ama canım onu orada görmek istemiyor. Neyse kitabı defteri boş ver Cedric'i ikna etdin mi turnuva konusunda?

- Hayır nuh diyor peygamber demiyor gavur.

- Bak işte tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş. Kimin sevgilisi?

- Draco geçen ailen bir kızdan bahs ediyordu. Kimdi o?

- Astoria'nın ailesiyle konuşmuşlar. Kaderimide bellediler sırada bir şey kaldı mı merak ediyorum cidden.

- Evlendirecekler mi sizi?

- Evet büyüdüğümüzde. Ben bakanlıkta işe girdiğim zaman.

- İstemediğine eminim. Kim bir sülükle evlenmek ister ki?

𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin