yedi

95 5 0
                                    

Uzatmıyorum bölüme geçelimmm

𓂀

Aslında Cedric umrumda bile değildi. Evet ondan hoşlanmıştım, halende hoşlanıyorum ama ben bir Riddle'im. Kimse beni çıkarları için kullanamaz.

Cedric'le vakit geçirmeyi, gözlerini, yüzünü, ellerini, sözlerin, edebiyyat yapmasını, saçını, her şeyini seviyordum. Beni bu şekilde kullanması kalbimi kırmıştı. Çok fazla kırmıştı hemde. Bu yüzden her zaman yaptığım gibi kalbimi susturup beynimin sesini açacaktım.

Asamıda alıp odadan çıktığımda Draco ve Marcus da arkamdan geliyordu. Normalde, başka binaların öğrencilerinin - bilhassa Slytherin öğrencilerinin başka binalara girmesi hoş karşılanmaz. Hemde Hufflepuff'lar Slytherin'lerden korkarlar. Tehlikeli olduklarını, sonda hepsinin karanlık tarafa geçeceklerini düşünürler.

Biz üçümüz Hufflepuff ortak salonuna birden daldığımızda bütün dikkat üstümüze yönelmişti, umursamadan Cedric'in odası olan yöne sapmıştım.

Odaya daldığımda Marcus da arkamdan girmişti. Draco'dan dışarıda kalıp gözlemci olmasını istemiştim.

İçeri girdiğimizde Cedric ve arkadaşları ayaklanmıştılar.

" Cedric, Alyssa, Marcus ve Cedric'in arkadaşları ile olan konuşma"

- Sana sadece bir şey soruyorum. Beni kullanıyor musun?

- O da nereden çıktı ve neden asanı boğazıma dayıyorsun?

- Cedric bana doğruyu söyle yoksa Avada'yı götüne çakarım.

- Kızım siz eşkiya mısınız ya? İlk önce arkadaşımı dövdürüyorsun, şimdide gelip boğazına asa dayıyorsun.

- Sana ne isterse lanet atar sana mı soracak?

- İddiaya girmişsin arkadaşlarınla, Alyssa'yı kendime aşık ede bilirim diye. Doğrumu bu?

- Ne iddiası be? Kuru iftira. Ben kimseyle iddiaya girmedim.

- Teho, çocuğa söyle, içeri gelsin.

Şahitsiz, kanıtsız iş yapmam ben. Tabiki de haber kuşumuda getizdirmiştim.

- Söyle bakalım. Kim gönderdi seni?

Çocuğu ve Dracoyu içeri sokmuştuk. Teho'nun yanında taşıdığı Veritaserum'u ona içirtip sorularımı sormağa başlamıştım. Tabiki Cedric'e Avada atmadan yakasından çekildikten sonra.

- Cho Chang diye bir kız. Diggory'e takıntılı. Senide aradan kaldırmak için iftira atacak.

- Ne iftirası?

- Geçen sene sırlar odasına Ginny Weasley'i senin soktuğunu söyleyecek. Okulda imza toplayıp seni atdıracak. Diggory'de kendisine kalacak.

- Nah kalır. Sikerim o sikik kafayı.

- Demin asa dayadığında hiç öyle demiyordun ama.

- Bak Avada yemene ramak kaldı.

-Tamam bak sustum.

𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin