basladik bi kere
📜
Elimdeki bisküviyi tabağa geri bıraktığımda "Nasıl yani ayrıldı? Seni sevmiyor muydu?" diye sormuştum. Astoria kafasını sallayıp "Sadece hoş buluyormuş. Başka birisini seviyormuş." demişti. Kaşlarımı çatıp "Sarı pipiye bak sen. Görür şimdi o gününü." demiştim.
Tatilin bitmesine bir hafta kalmıştı. Bu gün birlikte muggle avm'sine gidecektik. Her kes hazırlanmıştı ve evde yine inanılmaz bir karmaşa vardı.
Enzo bağırarak "Tamam film izleyelim ama başka bir şeyler de yapalım ya!" demişti. Kafamı sallayıp onu dışarı itdiğimde "Ulan çık artık çık!" demiştim.
Avm'nin içine girdiğimizde dördüncü kata bilet almak için çıkmıştık. Posterlerin önünde durduğumuzda biraz onları inceleyip "Bence Romeo ve Juliet'e gidelim." demiştim. Cedric ve Astoria da beni onaylamıştılar. Theodore kafasını sallayıp "Korku filmleri daha iyi. Scream ya da
Primal fear'a gire biliriz." demişti.Ben, Cedric, Draco ve Astoria Romeo ve Juliet'e girmiştik. Pansy, Enzo, Theodore, Adrian ve Marcus ise Primal fear'a girmiştiler.
Filmi izleyip çıktıktan sonra diğerlerini beklemeden avm'de olan kitapçıya gitmiştik.
'Draco'nun ağzından'
Alyssa'nın isteği üzerine filmden sonra kitapçıya girmiştik. Onlar ikisi klasikler olan raflara yönelirken ben gidip oturmuştum. Astoria da biraz gezindikten sonra gelip yanıma oturmuştu.
Ben ise dakikalardır Alyssa ve Cedric'i izliyordum. Bir birilerini gerçektenten seven 2 genci yabancı gibi izliyordum.
Astoria elinde ki kitabı kapatıp kucağına koyduğunda gözlerimi onlardan almadan "Annem ve babamı bile böyle görmedim. Oysa ki aşk evliliği yaptık derler." demiştim.
Bana anlamaz gözlerle baktığında "Cedric Alyssa'yı her kusuruna rağmen seviyor. Babasına rağmen bile." demiştim. Astoria da gözlerini onlara çevirdiğinde "Alyssa Cedric'e sahip olduğu için çok şanslı." sözünü bitirmesine izin vermeden "Alyssa şanslı değil. Sadece kader. Onlar bir birilerini buldular. Senin ya da benim anlayamayacağım, göremeğeceğim bir bağa sahipler. Şansa gelecek olursak, Alyssa hiç şanslı değil. Şanslı olsaydı, şu an babasının sevdiklerine bir şey yapacağı korkusuyla yaşamazdı." demiştim.
Kalkıp yanlarına gitdiğimde Alyssa bir kitap çekip çıkararak Cedric'e göstermişti. Beni fark etmemiştiler bile. Cedric beni gördüğünde "İyi insan lafın üstüne gelirmiş!" demişti. Alyssa gülümseyerrk bana döndüğünde "Tam Draco'luk kitap diyordum. Baksana mafya falan." demişti.
...
'Alyssa'nın ağzından'
Tatil bitmişti ve 1 hafta önce okul açılmıştı. Tüm tatil gezip tozmuştuk. Bazen sabaha kadar içip partilemiştik. Şimdi ise arka bahçede çalıların önünde ki güllere bakıyordum. birden bir kol beni çalıların arkasına çektiğinde afallayarak kolun sahibine bakmıştım. Cho'yu gördüğümde kaşlarımı çatıp "Ne istiyorsun?" demiştim.
"Konuşmak." dediğinde kolumu elinden çekip "Tamam. Konuşalım." demiştim. "Alyssa biliyorum çok temiz bir geçmişimiz yok ama sadece Cedric'in.." dediğinde sözünü kesip "Sen sağ ben selamet." diyerek içeri girmiştim. Arkamdan geldiğinde Astoria koluma girip beni Büyük salona doğru çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..
FanfictionÖzgürdüm, ama bir yandan da değildim. Kim olduğumun farkına bile varmamışken, sana nasıl aşık oldum ki ben? Cedric Diggory fanfiction kitabı. baslangiclar biraz enayi isi