on iki

37 3 1
                                    

Selo millett ttda yeni hesap açıp kitabı paylamaya üşendiğim için muq nrysr hadı okuyun bende yazim. BU GUN 12.12.22 eyeyeyysydysyysydyeysyyssyst

Tam 3 gün sonra yule balosu olacağı için derslere çok girilmiyordu. Profesörlerde çok ses etmiyorlardı zaten. Ben bu süre içinde Pansy ile aramı düzeltmiştim ve çok yakın arkadaş olmuştuk.

- Ne giyeceğine karar verdinmi Aly?

- Evet verdimm barbie gibi giyineceğimmm

- Görende Hufflepuff falan sanar.

- Ama sevgilisi Hufflepuflu.

Derken Cedric kolunu omzuma, boşta kalan elinide cebine armıştı. Bu gün Hogsmade'ye gidecektik.

- İyy aşk pıtırcıkları. Hiç Riddle kızına benzemiyorsun Aly.

- Önüme gelene Avadamı çakayım Pans ne diyorsun Merlin aşkına.

- Bilmem daha az sıcak kanlı ola bilirsin en azından erkeklere.

- Ced'im şekil, önümden çekil aşkom.

- Daha fazla aşko kuşko birisini görmedim yemin ediyorum. Bide Riddle'im diye kendiyle gurur duyuyor.

- Sen bide yaktığı canları gör.

- Hadi siz gidin köşede yiyişin benim işim var.

- He he git Adrian'a yavşa sen!

- Hadi canım yolun sağıyla cici cici gidin, cici cici dönün çocuğum.

- Tam ane.

Pansy ile olan bu ileri derecedeki saçma konuşmamızdan sonra Cedric ve ben istikamet Hogsmade deyip okuldan ayrılmıştık. Hava fena katlamıştl ve ikimizde adeta donuyorduk.

Önümüze ilk çıkan yere girmiş ve ısınmaya başlamıştık ki fark etdiğimiz şeyle girdiğimiz yerden hızla çıktık.

Girdiğimiz yer sarhoşlarla dolu bir bardı. 3 süpürgeyi sonunda zar zor bulduğumuzda hiç düşünmeden içeri girmiştik. Kişi başı bir kaymak birası içtikten sonra biraz dükkanları gezmiştik. Kendim için kalp şeklinde kırmızı ve pembenin karışımı renkde bir gloss bulup aldığımda Cedric sıkılmış, yandakı dükkanları gezmeğe başlamıştı. Bir parfüm mağazası bulmuş, benim için bir tane parfüm seçip almıştı. Bu sırada bende onu bulamayıp pes etmiş, başka bir mağazaya girip onun için hediye almıştım. (red. ne kadarda romantik lsmdlsçs)

Bir birimizi sonunda bulduğumuzda donarak okula gelmiş, Büyük salonda şöminenin önünde oturup ısınmaya çalışmıştık.

- Aşk böcekleride gelmiş.

- Pansy kes sesini.

- Ay sizi demiyorum Astoria ve Draco'yu diyorum.

- Ne?

- Görmüyormusun dip dibe oturuyorlar.

- Hadi gidip ayıralım o zaman.

- Saçmalama Aly kıçım donuyor benim.

- Pans tüm Hogsmade'i dolaşan biziz senin niye kıçın donuyor?

𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯'..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin