''Bence artık durmalıyız.'' dedim, nefes nefese.
Christopher, belimde katlanmış geceliği üzerimden çıkartıp bir kenara fırlatırken, ''Durmam için bana mantıklı bir neden söyle.'' dedi.
Az önce bugün içinde yaptığımız beşinci seksimizi bitirmiştik. Christopher asla doymuyordu.
''Bu fırına verdiğimiz altıncı kek!'' dedim, isyanla.
''Tamam bizde altıncı kez mercimeği fırına verelim, ne olur?''
''Bu kekte yanarsa beraber yaktığımız yedinci kek olacak ama!''
Dün yaktığım kekten sonra Christopher benimle birlikte yeni bir kek daha yapmıştı. Kek hamurunu fırına verdikten sonra sözünü tutup beni mutfak tezgahında düzmüştü de aynı zamanda. Kendimizi durduramadığımızdan o keki de yakmıştık. Keki boş verip tüm günü yatak odasında geçirmeye karar verdiğimizden dün başka bir kek daha yapamadık.
Bugünse benimle beraber bana verdiği kek sözünü tutmak için kek yapmaya çalışıyordu ama libidosuna asla engel olamıyordu. Sabahtan beri defalarca yaptığımız kek hamurlarını fırına verdikten sonra mutfak tezgahında beni defalarca düzdü. Ve biz defalarca fırına verdiğimiz kek hamurlarını yaktık.
Vajinama yasladığı hala sert olan penisini içime ittirmeden hemen önce, ''Yedinci kez beni içine kabul etmeye ne dersin?'' diye sordu. Kendisini en derinime kadar ittirdi. İnlememe engel olamadım.
Ben sırt üstü mutfak tezgahında yatarken Christopher hemen önümde, bacaklarımın arasında ayaktaydı. Bacaklarım yere sarkıyordu. Christopher beni baldırlarımdan tutuyor olmasaydı kesinlikle yeri boylamıştım.
Yere sarkan sağ bacağımı omzuna aldı. Ayak parmaklarım zevkten kasılıp birbirinden ayrılmıştı. Christopher hoşnut bir şekilde ayağıma baktıktan sonra ayak bileğimi öptü.
Elimi penisinin köküne götürdüm ve sıktım. Parmaklarım asla birbiriyle buluşmuyordu ama sıkabildiğim kadar sıktım. Christopher inlemek yerine resmen hırladı.
''İnan bana için daha dar.''
Söylediklerinden sonra daha da sıktım. Ellerimde bile güç kalmamıştı.
İçimde gelgitleri daha da hızlanırken, ''Ah, siktir. Bebeğim böyle yaparsan erken boşalacağım.'' dedi.
Bana ilk defa bebeğim demişti ve bu benim dehşet hoşuma gitti.
Sol elimi mutfak tezgahına dayayıp güç alırken yerimde doğruldum. Artık oturur bir pozisyondaydım. Fakat tam oturabildiğim söylemezdi çünkü Christopher hala içimdeydi. Düğmeleri açılmış gömleğinden onu çekip yüzümü yüzüne yaklaştırdım. Üzerinde sadece düğmeleri açılmış beyaz gömleği vardı.
Onu öpmeye başladığımda baldırlarımı tutan ellerini belime koyup beni sertçe kendine çekti. Artık köküne kadar içimdeydi. En derinlerimlerimde bile onu hissettiğimde ağzının içine inledim. Ah, bu zevkliydi! Zevkli olan şeyin seks mi yoksa Christopher ile seks mi olduğunu daha çözememiştim.
Sağ elim hala penisindeyken elimi ileri geri hareket ettirmeye başladım. Bunu o kadar yavaş yapıyordum ki elimin üzerine elini koyarak beni hızlandırmaya başladı. Vajina girişimide sıkıp bırakmaya başladım. Bunu okuduğum bir kitaptan öğrenmiştim...
''Rosella,'' resmen boğazından konuştu. Kendini geri çekip o kadar sert bir şekilde içime girdi ki zevk sıvılarımızla ıslattığımız mutfak tezgahında kaydım. Alnını alnıma yasladığında tüm hareketleri durdu. Ben daha ne olduğunu soramadan içimden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Çirkin (+18)
Romance''Onunla seks yapacağım. Bu ne anlama geliyor biliyor musun? Sonunda düzgün seks sahneleri yazabileceğim! Hem de tüm detaylarıyla!'' Telefonda konuşurken oradan oraya zıplıyordum. Heyecanla etrafımda dönerken onu odanın kapısına yaslanmış, kollarını...