Bölüm 18-''Seni Kıskanıyorum''-

13.6K 504 56
                                    





"Bir kere de altta kalsan!" Ellerimi yanımda yumruk yaparken sağ ayağımı yere vurdum.

Alaycı bakışlarına çarpık gülüşü eşlik etti.

"Üstümdeki sen olacaksan altta kalmaya razıyım." Göz kırptı.

Elimdeki ince sarı hırkayı suratına fırlattım. Hırkayı havada yakaladı.

''Benimle gelmiyorsun!'' Sesimi yükseltmiştim.

''Hayır, Rosella. Geliyorum.''

Ben abartılı bir şekilde göz devirirken Christopher birkaç adımda önümde bitti. Gözlerimi yukarı kaldırarak ona alttan alttan baktım. Ellerimi nazikçe göğüslerine yerleştirdikten sonra konuşmaya başladım.

''Bak, Chris'' bilerek 'Chris' demiştim çünkü ona böyle seslendiğimde bana karşı koyamıyordu. Ona genellikle yatakta böyle seslenirdim. Biraz libidosuna oynamamda sakınca yoktu bence. Sonuçta savaşlar eşit şartlarda yapılsaydı kazanan olmazdı. ''Goriller bile artık işaret dili falan kullanarak anlaşıyorlarmış, biliyor musun? Böyle av uv falan diyerek anlaşıyorlar, saldırmıyorlar birbirlerine.''

''Gorillerden sonra nasıl bağlayacaksın merak ediyorum.''

Göğsünü çimdikledim.

''Benimle gelip ne yapacaksın? Tony'e yumruğunu mu geçireceksin. Demem o ki bunu artık goriller bile yapmaz!''

Christopher'ın yardımıyla yazdığım kitabımı bitirmiş ve editörümün süzgecinden geçirmiştim. Christopher'ın kucağında onun fikirleriyle şekillendirdiğim kurgumun diğer kitaplarımdan çok daha farklı bir tadı vardı. Belki de aşık olduğum için ve aşkın nasıl bir şey olduğunu bilerek romantizmi yazmamdan kaynaklıda olabilirdi. Her neyse, bu yeni kitabıma editörüm, editörümün ekibi ve yayınevinin sahibi yani Tony- namı değer Christopher Moretti'nin yani benim kocamın bana aşık kuzeni(Kocam ben ve sevgili kuzeni biz kocaman bir aileyiz.)- dahil olmak üzere herkes bayılmıştı. Karakterlerin geçmişine, gelişimine, duygularını yansıtışına, seks sahnelerine ve geriye kalan her şeye bayılmışlardı. Özellikle seks sahnelerine...

Bu sefer yazdığım seks sahnelerinin neden daha iyi olduğunu biliyordum. Çünkü seks yapmanın ve orgazmın nasıl bir his olduğunu biliyordum. Bunu bu kitabımda daha düzgün bir şekilde yansıtabilmiştim.

Christopher ile tartışma nedenimize gelirsek, kitabımın kapak tasarımı için yayınevine gitmem gerekiyor ve yayınevinde Tony ile baş başa kalmamı istemediğinden benimle beraber gelip tek bir saniye bile yanımdan ayrılmak istemiyordu. Eğer Tony orada bana olan aşkıyla alakalı en ufak bir şey söylerse Christopher'ı kimse tutamazdı. Ve bende bu olası durumun önüne geçmeye çalışıyorum!

Büyülenmiş bir şekilde beni süzdü. Elinin tersini gerdanıma yerleştirdi ve yavaşça kaydırarak göğüslerimin üstünden karnıma kadar indi. Aynı zamanda gözü elinin hareketini takip etti.

''Bu elbiseyi iyi ki almışım. Sana çok yakışmış.''

Olaylı alışveriş gününde hiçbir şey almadığım için girdiğim her mağazadaki her şeyi bana alırken aldığı bir elbiseydi üzerimdeki. Hafif göğüs dekolteli, mini, beyaz renk ve üzerinde sarı çiçekler olan sevimli bir elbiseydi. Bunu giymek için hava biraz serindi ama güzellik acı vericidir.

''Lafı karıştırma!'' Elindeki ince sarı hırkamı çektim. ''Ben gidiyorum.''

Arkamı dönüp Christopher'ın çalışma odasından çıkmaya yeltenmiştim ki söyledikleri olduğum yere sabitlenmemi sağladı.

Güzel  Çirkin (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin