Önüme fırlatılan kitapla yerimde sıçradım.''Bu herif çok sinirimi bozdu benim.''
Yayılarak oturduğum geniş bahçe sandalyesinde oturuşumu dikleştirdim ve önümdeki masaya fırlatılan kitabı elime aldım. Bu benim daha öncelerde okuduğum karanlık romantizm romanlarından biriydi. Kitaptaki erkek karaktere resmen aşıktım.
Christopher bu romanı niye okuyordu ki?
Yanımdaki diğer sandalyede yerini aldıktan sonra bir kolunu masaya yasladı.
"Sen neden bu kitabı okuyorsun ki? Pek senlik değil zaten." Dedim.
"Sen daha önce okuduğun tüm kitapların listesini göstermiştin bana." Ah, o liste bile kendi içinde gruplara ayrılıyordu. Sevdiklerim, sevmediklerim, erkek karakterine aşık olduğum ama konusunu sevmediklerim, konusunu sevdiklerim ama karakterlerden nefret ettiklerim, yaş farkı olanlar, en iyi müstehcen sahneleri olan ve daha nicesi...
Gözleriyle elimde tuttuğum kitabı işaret ederek, "Bu herife bayıldığın için buna öncelik vereyim dedim." Dedi.
Aslında kendi yazdığım karakterler kadar bayılmıyordum ama bunu ona söylememeyi tercih ettim.
"Yani sen şimdi böyle mafya ve karşısındaki kadına bir çöpmüş gibi davranan heriflerden mi hoşlanıyorsun?"
Yüzümü buruşturdum.
"Nereden çıktı o?"
"E, aşık olduğun herif aynı öyle."
"Sadece başlarda öyle." Diyerek olmayan bir insanı savundum. "Hem zor şeyler atlatmış. Anlayış gösterebilirim."
"Zor şeyleri 'atlatsaydı' eğer böyle davranmazdı." Sinirli bir nefes verdi. "Gerçekten anlamıyorum Rosella, cidden bu herifi nasıl beğenebilirsin? Ucubenin teki."
"Hey, sevdiğim karakterler hakkında doğru konuş." Diye, Chris'e diklendim.
Elini çenesine götürdü ve çıkmakta olan sakallarını kaşıdı.
"Biri geçmişte zor şeyler yaşadı diye şu an sana kötü davranıyorsa bu onu masum biri yapmaz. Davranışlarımızın sorumlusu biziz Rosella, geçmiş travmalarımız değil."
"Ama yine de tolerans gösterebiliriz. Sonuçta zor şeyler yaşamış."
"Hayır, göstermemeliyiz. Zaten olgunluk burada devreye giriyor. Kötü davranışlarının nedeni olarak travmalarının arkasına saklanan bir insan aciz biridir. Ona acımak bile kendine hareket olur. Sen zarar görürsün."
Gözlerim yüzünde gezinirken dediklerini ölçüp tarttım. Bana bazı konularda o kadar güzel yol gösteriyordu ki çoğu konuda düşünce yapımı değiştirmişti. O, haklıydı. Bu güne kadar içini bilmediğim ama onunda zor bir hayatı vardır bu yüzden belki de böyle davranıyordur diye tolerans gösterdiğim tüm insanlardan zarar görmüştüm. Çoğu zaman fazla iyi niyet bana zarar veriyordu.
"Bu yüzden bu herifi hiç sevmedim ben, sil hemen aşık oldukların listesinden."
"Kime aşık olup olmayacağıma karışamazsın!" Onu kızdırmak için söylemiştim. Çünkü onu kızdırdığım günlerde yatakta çok daha sert oluyordu.
"Bu herife aşık olmana izin veremem. Hem dua et başka heriflere aşık olmana izin veriyorum."
Güldüm.
Bana öyle bir baktı ki gülmemi durdurabilmek için dudaklarımı ısırmak zorunda kalmıştım.
"Onlar gerçek insan bile değil ki kurgusal karakterler!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Çirkin (+18)
Romance''Onunla seks yapacağım. Bu ne anlama geliyor biliyor musun? Sonunda düzgün seks sahneleri yazabileceğim! Hem de tüm detaylarıyla!'' Telefonda konuşurken oradan oraya zıplıyordum. Heyecanla etrafımda dönerken onu odanın kapısına yaslanmış, kollarını...