B-48 İLK ADIM

60.5K 3.4K 4.1K
                                    

Hello aşkolar🌸

Nasılsınız umarım iyisinizdir:)

Hesaplarım takip etmeyi unutmayın.

Wattpad- @Helin_q
İnstagram- Diyartöre6
Tiktok- Helin_q6

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.

Sınır- 1,8K oy = 4K yorum

Her engelin her kötü hikayenin sonu olduğu gibi onlarında hikayesindeki engeller aşılmış kötülükler son bulmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her engelin her kötü hikayenin sonu olduğu gibi onlarında hikayesindeki engeller aşılmış kötülükler son bulmuştu.. En azından şimdilik..

Maran Mirşad en güzel yenilgisini kabullenirken, sevdiği kadının galibiyetini de haykırmıştı yüzüne..

Davanın kazananı aşk olmuştu! 

Maran'nın itirafı ile Avin'nin dudakların da kocaman bir gülümseme yeşerirken yıllardır yapmak istediği şeyi yaparak kollarını sımsıkı sevdiği adamın boynuna sardı kokusunu içine çekti gözlerini sımsıkı kapattı..

Maran boynuna atlayan kadını aşkla kucakladı sımsıkı sardı kollarını sevdiği kadına. Burnunu boynuna gömerek hasretini çektiği kehribar gözlüsünün kokusunu içine çekti derin derin..

Ciğerleri sanki ölmüşte sevdiği kadının kokusuyla tekrar yaşam bulmuştu. Kalbi özgürlüğe kanat çarpan kuş misali atıyordu göğsünü parçalar gibi.. O an huzuru buldu adam ihtiyacı olan şeyi buldu ve kavuşması gereken kişiye kavuştu.

"Ben seni hep çok sevdim." Kadının itirafı adamın yüreğine ilaç gibi geldi.. Hiçbir zaman sevgisinden şüphe etmemişti ama yıllar sonra duymak bambaşka bir şeydi..

Dünyanın en güzel sesinden en güzel sözcükleri duydu adam...

"Sen gel onu bir de bana sor." Fısıltısı odanın duvarlarından can buldu. Bir eli kadının belinde dururken diğer eliyle kadının saçlarını okşadı. Saçlarının bir kısmını avucuna alıp burnunu değdirdi ciğeri bayram etti yüzünde hiç silinmeyen bir mutluluk peyda oldu..

Uzun zaman sonra hiç bu kadar anlamlı gülümsememişti. Ve ızun zaman sonra mutluluk çaldı adamın kapısını şimdi giden yılların acısını çıkaracaktı..

Usulca ayrıldı sevdiği kadından. Gözlerinin en derinine baktı özlemle. O gözlere öyle anlamı baktı ki o bakışlar kadının içine işledi..

"Kavuşmalar da bir anlamlı geldi sonundaki mutluluk kalbime düştüğünde." Dudaklarına misafir olan tebessümle kadının gözleri parladı.

"Sana söz veriyorum bundan sonra  her şey çok güzel olacak." Bu sefer her şey bambaşka olacaktı. Genç kadın adamın yanlarına düşen ellerinden tutup gözlerini tekrar gözlerine sabitledi.. 

Artık ikisi de birbirine düşman gibi bakmıyordu. Aralarındaki bütün sorunları tek tek kaldıracaklardı birbirine eskisi gibi aşkla bakacaklardı..

DİLVAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin