B-53 BERDEL VE KARAR

48.2K 2.6K 1.2K
                                    

Uzun zaman sonra merhaba👋

Valla keyfimden atmamazlık yapmadım hastaydım ve anca toparladım. Bölümü düzenlemeden atıyorum yanlış olabilir ksuura bakmayın lütfen umarım sizlerde iyisinizdir.

Hesaplarım-
Wattpad - @helin_q
Instagram - Diyartöre6
TikTok- helin_q6
Takip etmeyi unutmayın.

Satır arası yorumları bekliyorum.

Deran ve Hejarın aynı anda konuşması bir kargaşaya neden olurken, Deran'ın sözlerinden çok Hejarın sözleri tepki yaratmış herkes şaşkınlık içinde genç adama bakakalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deran ve Hejarın aynı anda konuşması bir kargaşaya neden olurken, Deran'ın sözlerinden çok Hejarın sözleri tepki yaratmış herkes şaşkınlık içinde genç adama bakakalmıştı.

Evlenmek ve Hejar Mirşad aynı cümle içinde bile uyumsuzdu. Böyle bir şey imkansız değildi fakat şu anlık imkansızdı..

Gezmesine düşkün bir adamdı Hejar evlenmek gibi bir eylemde bulanacak biri değildi en azından şimdilik..

"Hadi lan ordan!" İlk tepki Marandan gelirken diğerleri de tepki vermekten geri durmadı..

"Ulan sende hep yalan söylüyorsun!"

"Sen mi evleneceksin Hejar?"

"Ağlamak istiyorum şu an."

Hejar gelen tepkileri hayretler içinde izledi. Gerçekten ailesi çok değişikti verecekleri max tepki bu muydu? Bu çocuk dışardan nasıl bir izlenim vermişti bunlara?

Ayağa kalkarak tepkisini sert bir dille anlattı. "Ne yani ben evlenecek bir adam değil miyim?" Herkes kafasını genç adama doğru kaldırıp anlamsızca bakıyordu.

Bu çocuk neden parlıyordu böyle?

Zaten daha yaşı kaçtı ve evlenmeye hazır olmadığı her şekilde belliydi..

"Höst ulan!" Genç adam gözlerini kısarak abisine döndü. Herkesten çok tepkiyi veren Marandı. "Değilsin eğlenilecek bir adamsın en azından şu anlık." Kardeşinin kırılacağını düşünmeden gerçek düşüncesini belirtti.

Hejar gülerek yerine oturdu. Abisinin haklılığı karşısında Hejara bok yemek düşüyordu. "Haklısın abim." Ve koca bir sessizlikle etrafında oturan herkesi bir kez daha şaşkınlığa uğrattı.

Az önce ortalığı birbirine katmıştı ve sonuç bu muydu? Çekilecek dert değildi bu çocuk insanın aklına zarardı..

Dakikalarca üzerinde gezinen bakışları fark edince hafif sırıtmaya çalıştı. Biraz daha böyle durursa hepsi üzerine saldırırdı. Ellerini teslim olurcasına kaldırdı. "Küçük bir şakaydı sadece Deran'ın konuşması arada kaynasın ve gitmesin diye." Ve o anda asıl mesele anlaşıldı..

Bu sefer herkesin odak noktası Xane ve Deran oldu. İkisi de gitmekte kararlıydı. Hejar ise abisinin gitmesini istemiyordu ilk duyduğunda tepkisini ortaya koymuştu.

Alaz yurtdışında okurken Deran'ın da İstanbul'a yerleşmesi hiç hoş değildi. Üstelik kendi memleketlerini bu kadar kolay terk etmek Hejara saçma geliyordu..

DİLVAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin