B-27 Düğün

86.5K 4.2K 4.5K
                                    

Hello aşkolar umarım iyisinizdir🌸

Üç bölümdür aynı oy sınırını koyuyorum ama aşılmıyor niyeğğğğ

Neyse sınıra geçelim. SINIR- 1.3K oy= 3.5K yorum.

Bölümde iki tane spoi verdim dikkatli okuyun:)...

Unutkanlığı yüzünde her şeyi batırmıştı Cesurların geleceğini tamamen unutmuş kimseye haber vermemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Unutkanlığı yüzünde her şeyi batırmıştı Cesurların geleceğini tamamen unutmuş kimseye haber vermemişti.

"Sağol Zinet ben şimdi geliyorum." Kapıyı yavaşça kapatıp kocasına döndü yüzüne yapmacık bir tebessüm yerleşti.

"Sadece Cesur değil Revşan ve Oğuz'da geldi biz sözleşmiştik ben tamamen unuttum." diyerek eliyle sertçe alnına vurdu yüzünü buruşturarak acıyan alnını sıvazladı.

Maran sert çehresini karşısındaki umursamaz kadının üzerine sabitledi.

"O piç buraya geldi mi geldi!" Avin ayıplayan bakışlar atarak elbise dolabına ilerledi. Evine gelen misafire hitap şekli hiç düzgün değildi. Avin  şu an Maran ile tartışmaya girmeyecekti  zira ikisi tartışırken sesleri odanın dışına kadar çıkıyordu şimdi arkadaşlarına rezil olmak istemiyordu.

Giyeceği elbiseleri dolaptan alıp banyoya geçtiğinde Maran hızlı adımlarla pencerenin önüne varıp perdeyi hafif geriye çekti. Bakışlarını dışarı çevirdiğinde Cesur, Revşan ve Oğuz'un ailesiyle tanıştığını gördü. Dişlerini birbirine kenetledi öfkeli nefesini burnundan vererek elini yumruk yaptı farkında olmadan.

Revşan ve Oğuzla hiçbir sorunu yoktu ama Cesurla çok büyük bir sorunu vardı.

Yine o okul bahçesindeki görüntü geldi gözünün önüne gözlerini kapatarak başını hızla çevirdi silkelenerek kendine geldi ve hazırlanmaya başladı..

Beyaz gömleğini ve takım elbisesini giyip aynanın karşısına geçti saçlarına eliyle şekil verdi yatağın baş ucundaki kol saatini alıp koluna takarken bakışları banyodan çıkan karısının üzerinde gezindi.

Yine dar bir kot üzerine de beyaz bir gömlek gömleğin bir ucunu kotun içine sokmuş diğer ucu da dışardaydı gömleğin ilk iki düğmesini ise açık bırakmıştı.

Neden? Niye? Onca uyarıdan sonra hala mı?

Avin dik dik kendini süzen adama ne var dercesine baktı.

"Niye baktın öyle çok mu güzel olmuşum?" Maran ses etmeden ceketini üzerine geçirdi.

Avin umursamazca davranan adama ters bir bakış atarak saçlarını yukarıdan bağlayıp küpelerini taktı. Makyaj yapmaya zamanı olmadığı için makyajı es geçti...

Karı koca odadan çıktığında Maran merdivenlerin başında durdu. Avin birden duran adamla tek kaşını merakla kaldırdı.

"Ne oldu Maran?" Maran tek bir bakışla Avin'i baştan aşağı süzdükten sonra gömleğin düğmesini tutup ilikledi.

DİLVAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin