Selam
Okunma ve oylar fazla düştü. Her bölüme en az 25 oy gelmezse yazmayacağım.
İyi okumalar 🐼
___________
Jimin sonunda masada oturmuş ders çalışıyordu. Son zamanlar fazla boşlamıştı ve artık çalışması gerektiğini düşünüyordu. Başlayalı neredeyse 3 saat olmuştu. Odaklanmakta zorluk çekiyordu. Sürekli aklına Jungkook geliyor, onunla geçirdiği zamanları düşünüyordu. Ardından hemen kafasını iki yana sallayarak derse geri dönüyordu.
Masada titreyen telefonu sayesinde dikkati yeniden dağılınca derin bir nefes verdi ve telefonuna uzandı.
Taehyung kişisinden bir mesajınız var
Ekranda gördüğü isimle bir süre telefonla bakışmaya devam etti. Taehyung ona mesaj atmazdı. Ne olmuş olabilirdi ki? İçinde kendisini rahatsız eden garip bir his oluşmaya başlamıştı.
Daha fazla beklemeden mesajlar kısmına girdi. Jungkook, Hoseok ve Seokjin'den de yeni bir mesaj vardı. Onları şimdilik es geçerek Taehyung'un mesajına tıkladı.
Taehyung
Jimin-ah bil bakalım bende ne varJimin
Ne saçmalıyorsun Taehyung?Taehyung
Ah, kalbimi kırıyorsun amaJimin
Taehyung ne diyeceksen de işim var seninle uğraşamam.Taehyung
Benden hiç haz etmiyorsun, değil mi?Jimin
Anlamana sevindimTaehyung
Çok kırıcısın...Jimin
Kendine uğraşacak başka birini bul sana ayıracak zamanım yok.Taehyung
Şu an benimle konuşmak istemiyorsun ama az sonra göstereceğim şeyden sonra bana yalvarmaya başlayacağına eminim.Jimin
Ne diyorsun sen? Bu kadar saçmalık yeter beni rahatsız etme.Taehyung
[Bir video gönderildi]Jimin kendisine gönderilen videoyu izleyip izlememek arasında kaldı. Yine de Taehyung'un ne saçmaladığını görmek için videoyu başlattı.
"Siktir!"
Videoda Jungkook ve kendisini görünce telefonu hemen yatağa fırlattı. Bu videonun Taehyung'un eline nasıl geçtiğini bilmiyordu. Odada sağa sola yürüyerek ne yapması gerektiğini düşünüyordu.
"Tamam sakin ol Jimin. Taehyung video ile bir şey yapamaz. Sonuça bizim sevgili olduğumuzu gizlediğimizden haberi yok."
Az önce fırlattığı telefonu eline aldı ve Taehyung'a mesaj yazmaya başladı.
Jimin
Ne olmuş yani? Jungkook benim sevgilim ve öpüşmemiz çok normal.Taehyung
Bay Jeon'un da çok hoşuna gidecek bu video
Değil mi Jimin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel Of Death
Random"Bana emir mi verdin bebeğim? Üstelik seni bir daha uyarmayacağımı söylememe rağmen ellerini mi kullandın? Şimdi sana ne yapmalıyım? Yaramaz çocuklar her zaman ceza alır Jimin-ah." Sert ses karşısında Jimin'in içi titredi. Ceza kelimesini duyması il...