Duyuru 2

39 5 4
                                    

Merhaba Sevgi Değer okurlarım;

Nasıl başladık hepiniz biliyorsunuz, gözüm kapalı yürüdüğüm yolları şimdi tanımıyorum bile... Diyerek başladık ve şuana kadar yanımda olan, beni destekleyen, kitabımı okuyan herkese çok teşekkür ederim... 32. Bölüm ile birlikte Çıkmaz Sokak adlı eserimin birinci serisini bitirmiş bulunmaktayız. Bu yolda hep taşlar vardı, diken desem daha doğru olur nedeniyse kitabım çok eleştirildi ama kaile dahi almadım çünkü bir kitleye hitap ediyorum. Etmesem de yine kaile almazdım çünkü ben kurguma güveniyorum, herkes okumak zorunda değil bunu da biliyorum. Ben kimse için yazmadım  benim hayalim buydu ve gerçekleştirmek için yazdım. İlk başta kimse yoktu sonradan okuyucularım oldu, sonradan ilk yorumumu aldım.
Diyeceğim o ki; güzel şeyler zaman alıyor sevdi değer okuyucularım.
Zaman zaman pes etme raddesine geldim, yazmak dahi istemedim. Sonradan insan anlıyor bazı şeyleri bu sene anladığım en güzel şey ise;
Birilerini gözünüzde büyütmeyin, siz ne kadar çok büyütürseniz o şeyde o kadar çok aklınızı karıştırır.
Çıkmaz Sokak adlı eserim benim için bir çok şeyi ifade ediyor... Yeri geldi bu olayı nasıl toparlayacağım dedim, yeri geldi Semayla o acıyı çektim... Ben yazmış olmak için yazmadım bu kitabı herşey zamanla güzel olacak farkındayım, bunun içinse sabretmek lazım. İkinci serinin ne zaman geleceği ise merak konusu şuanda herkes soruyor ne zaman gelecek gibisinden. Arkadaşlar kendimi ne zaman hazır hissedersem o zaman gelecek bende inanın ki yeni seriyi merakla bekliyorum ama bir tarih vermek şuan için yanlış gibime geliyor. Yeni seri hakkında küçük bir bilgi verebilirim. Yeni seri, yeni umutları, yeni hayalleri ve yeni başlangıçları getirecektir...  Diğer çok sorulan bir hususta hesabın var mı? İnstagram var arkadaşlar Wattpad kullanıcı adımla aynı... Yeni başlangıçlarda görüşmek üzere...
 
                                                                                      Medine HERZEM

Çıkmaz Sokak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin