P_11 (Zawgyi)

1.4K 61 2
                                    

"ကဲ ေလွ်ာက္ေတာ္မူစမ္းပါဦး၊ မင္းေျပာေတာ့ လူအမ်ားအႏွောက္အယွက္ျဖစ္တာထက္စာရင္ တစ္ေယာက္တည္းအႏွောက္အယွက္ျဖစ္တာက ေတာ္ေသးတယ္ဆိုၿပီး ေတြ႕ကရာဖုန္းနံပါတ္ကိုေတာင္မွ တစ္မ်ိဳးတည္းပဲ ေပးတာပါဆို၊ အခုက် ဘယ္လိုလုပ္ မင္းcrushျဖစ္သြားရတာတုန္း"

"အဲ့ဒါက ငါေျပာရမွာရွက္လို႔ကြ၊ တစ္ခါပဲေတြ႕ဖူးတာေလးကို crushေနတယ္ဆိုၿပီး ငါ့ကိုေလွာင္မွာစိုးလို႔"

"ေနပါဦး၊ ငါက အဲ့နံပါတ္ပိုင္ရွင္က ဘုန္းႀကီးတို႔၊ သီလရွင္တို႔ျဖစ္ေနရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲဆိုေတာ့ မင္း စိုးရိမ္ေနတာပါ၊ ထမင္းေတာင္စားမဝင္ဘူးဆို"

"ေအး.. အဲ့ဒါက က်ိဳက္ထီးရိုးမွာ ငါ သူ႕ဖုန္းနံပါတ္ကို မွတ္လိုက္တုန္းက တစ္လုံးကိုေသခ်ာမၾကားလိုက္ရဘူး၊ တစ္လိုလို ရွစ္လိုလိုနဲ႕ ငါလည္းရမ္းထည့္လိုက္တာ၊ မင္းေျပာေတာ့ ငါထည့္ထားတာကမွားၿပီး သူတို႔ေတြဆီမ်ား ေရာက္ေနမလားဆိုၿပီး စိုးရိမ္သြားတာ၊ ေတာ္ပါေသးတယ္ သူ႕ဆီတည့္တည့္ေရာက္သြားလို႔"

"ေၾသာ္... ျဖစ္ရမယ္၊ ဒါနဲ႕ သူကေရာ မင္းေတြ႕ခဲ့တဲ့သူဆိုတာ ေသခ်ာရဲ႕လား"

"ဒီမွာေလ ၾကည့္"

က်ိဳက္ထီးရိုးမွာတုန္းက ရိုက္ထားမိတဲ့ သူ႕ဓာတ္ပုံေလးသုံးပုံကို ကြၽန္ေတာ္ထုတ္ျပလိုက္တယ္။

"သိပ္မတူဘူးေနာ္၊ ဒီပုံထဲကေကာင္က ပိုၾကည့္ေကာင္းသလိုပဲ"

"ေအး... ႏွစ္ႏွစ္ရွိၿပီကိုးကြ... ႐ုပ္ကေတာ့ဘယ္တူေတာ့မလဲ၊ ဒါေပမဲ့ အခုပုံစံေလးက ပိုခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္၊ ရွက္မ်ားရွက္ေနရင္ေလ ဘယ္လိုေလးမွန္းကိုမသိဘူး"

"ျဖစ္ေနလိုက္တာ၊ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အက်ယ္ခ်ဳပ္က်ေနတယ္ဆိုတာကိုလည္း သတိရဦး"

"ကိစၥမရွိဘူး၊ ေန႕လယ္က ငါ့ကိုဖုန္းေခၚေပးလို႔ေက်းဇူး"

"မလိုပါဘူး၊ မင္းကိုသနားလို႔ကူညီေပးတာ၊ အခု သူ႕ဘက္ကခံစားခ်က္ကိုလည္းသိရၿပီဆိုေတာ့ မင္းဘာဆက္လုပ္မွာတုန္း၊ မင္းအေမကိုေရာ"

"ငါ့အေမက ဘာမွပူစရာမလိုဘူး၊ ငါ့အေမလက္ခံဖို႔အတြက္ ငါ့မွာနည္းလမ္းေတြရွိတယ္။ က်န္တာကိုေတာ့ သူနဲ႕တိုင္ပင္ရမွာေပါ့"

ဒဗလယ် ရှူး (Completed)Where stories live. Discover now