P_1 (Zawgyi)

3K 89 6
                                    

🎶ေနာက္ထပ္လာခ်င္လာပါ.. မထူးဆန္းေတာ့ပါ.. ႏွလုံးသားထဲက ဒီဒဏ္ရာေတြဟာ..

"Hello!"

"ျမတ္ပါ.."

"ဗ်ာ! ဘယ္ကျမက္တုန္း၊ ကြၽန္ေတာ္ ႏြားေမြးမထားဘူးဗ်"

"ဟင္! မနက္တုန္းက သူပဲဖုန္းနံပါတ္ေပးခဲ့ၿပီးေတာ့"

"အစ္မဖုန္းမွားေနတာဗ်... ကြၽန္ေတာ္ ဒီေန႕တစ္ေန႕လုံး အျပင္မထြက္ရေသးဘူး"

"မွားစရာလားကြာ.. ဒီက ဘဝရဲ႕နံပါတ္ကို ဟိုးအသဲၾကားထဲကေနကို မွတ္မိေနတဲ့ဟာကို"

"ေရာ္.. ခက္ၿပီ၊ အစ္မ ဘဝေဟာင္းဆိုတဲ့ေကာင္ဆီ ဆက္ေနတာမလား"

"အင္းေလဘဝရယ္.. ဘဝပဲ ဖုန္းဆက္ခ်င္ရင္ အခ်ိန္မေ႐ြးဆက္လို႔ရတယ္ဆိုၿပီး ေပးခဲ့တာကို"

"အစ္မေတာ့ ဂ်င္းအႀကီးႀကီးမိၿပီ.. ကြၽန္ေတာ္ေျပာမယ္.. အဲ့ဒီဘဝေဟာင္းဆိုတဲ့ေကာင္က စစ္ကိုင္းက၊ တကၠသိုလ္ပထမႏွစ္၊ လူပုံစံက စမတ္က်ၿပီး ဆြဲေဆာင္မႈရွိတယ္၊ ၿပီးေတာ့ သူက အဝတ္အစားဆိုလည္း အျဖဴ၊ ကားဆိုလည္းအျဖဴ၊ ဖိနပ္လည္းအျဖဴ၊ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ဖုန္းေတာင္မွ အျဖဴပဲကိုင္တာမဟုတ္လား"

"အင္းေလဘဝရဲ႕.."

" ကြၽန္ေတာ္က အစ္မေျပာတဲ့ ဘဝေဟာင္းဆိုတဲ့ေကာင္ မဟုတ္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ့္နာမည္က ေခတ္သစ္၊ ၿပီးေတာ့ ရန္ကုန္က.. အဲ့ဒီဘဝေဟာင္းဆိုတဲ့ေကာင္က ဘာရည္႐ြယ္ခ်က္နဲ႕ ေတြ႕သမွ်လူ အကုန္လုံးကို သူ႕ဖုန္းနံပါတ္ပါဆိုၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ဖုန္းနံပါတ္ကို လိုက္ေပးေနမွန္းေတာ့ ကြၽန္ေတာ္လည္းမသိဘူး။ ဒါေပမဲ့ တကယ္လို႔ အစ္မ အျပင္မွာ သူနဲ႕ထပ္ေတြ႕ခဲ့ရင္ ေျပာလိုက္ပါ.. ေနာက္တစ္ခါ ဘဝေဟာင္းဆိုၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ဆီဖုန္းလာခဲ့ရင္ သူ႕ကို ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ လာသတ္မယ္လို႔"

ေျပာၿပီး ဖုန္းကိုခ်ပစ္လိုက္တယ္။ တကယ္ပါ ကြၽန္ေတာ္ ေဒါသထြက္လို႔အသက္တိုေတာ့မယ္။ မထြက္ဘဲလည္းေနလို႔မရ၊ အခုတေလာေလးတင္ကို ဘဝေဟာင္းဆိုၿပီး ဖုန္းဝင္ဝင္လာတာက အခါႏွစ္ဆယ္မကေတာ့ဘူး။ တစ္ခါတေလေလာက္ဆိုရင္ေတာ့ ထားပါေတာ့၊ ဖုန္းမွားတယ္ဆိုၿပီး လက္ခံလို႔ရေသးတယ္။ အခုက မဟုတ္၊ သက္သက္မဲ့ကို ကြၽန္ေတာ့္ကိုလုပ္ေနတာ။

ဒဗလယ် ရှူး (Completed)Where stories live. Discover now