4 bölüm "en yakın arkadaş🫂"

429 31 1
                                    

💫💫💫

Jungkook Jimini Seüldeki evine getirir. Jimin eve ilk geldiğinden bu yana konuşmaz ama her yeri inceliyordu. Büyük bir ev değildi ama iki katlıydı ve bahçesi bile vardı.

Jungkook kendi yatak odasına gitti. Jiminide kendi odasına gelmesi için çağırdı. Jimin odaya girince gözlerini gezdirdi. Oda genişti ve yatakta.

Sonra Jungkooka baktı. Dolaptaki kıyafetlerini çikarıyordu? Ama neden diye düşündü.

"Ben yukarıda üst kattaki oda da yatarım. Sen de burda keyfine bak tamam mı. Yani... şey bu oda yatak ve dolap senindir." Jungkook elindeki kiyafetler dökülmesin diye adeta savaş verir ve zorla kapıyı açar. Çikmadan önce Jimine

"Ve bir şey gerekirse... bana söylemen yeter... ben işık açıkken uyurum." Jimin onu başlıyla onayladı. "Okey" diye mırıldandı Jungkook. Sonra odadan çiktı.

Jungkook merdivenlerle üst kattaki odaya çıkdı. Aman tanrim bu odaya en son ne zaman gelmişdi kim bilir. Odaya girer girmez öskurmeye başlar. Her yer toz ve ömrümcek ağıyla kaplıydi. Burayı baya temizlemeliydi.

Öte yandan Jimin sabah geldiğinden hiç odadan çıkmamışdi. 3 gün içinde hayatı çok değişmişdi. Nişanlisinin ölümü, babasının vedası ve tanimadıği biriyle evlenmek.

Lisa Amerikaya ailesinin yanına gitmeli olduğu için onunla gelemedi. Ama kuzeni ona en yakın zamanda onu görmeye geleceğine söz verdi.

💫💫💫

J

ungkook sabah duşunu aldi ve Jimini uyandırmak için odasına gitti. Kapıya nazikce vurdu. Jimin kapınin sesini duydu ama sesini çikarmadı.

Jungkook bir kaç kere çaldıktan sonra en iyisi rahatsizlik vermemek diyerek kapidan ayrıldı.

Jungkook mutfağa gitti ve ikisi için iki kişilik kahvsltı hazırladı. Iki kizarmiş ekmek, reçel, pendir, zeytin... her birinden biraz biraz tabağa koydu. Ve bir bardak portakal suyu.

Yeniden Jiminin odasina gitti. Mutlulukla kapiyi çaldı. Ama Jimin yine ses vermedi. Jimin nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordu çünkü. Onunla konuşmaya hala hazır değildi.

Jungkookun yüzündeki neşe soldu. Yavaş adımlarla mutfağa gitti. Sandalyeyi çekip oturdu. Kendi tabağina koyduklarıni yedi ve ayağa kalkıp kendi tabağini yikadı. Odasından çantasını götürdü, gözlüğünü aynadan bakıp düzeltti.

Sonra masaya geldi. Jimine not yazdı. "Umarim günün güzel geçer senin gibi" yazdı ve yanina bahçeden kopardıği gülu koydu.

Ama sonra kapidan çikmadan gülü masadan götürdü. Jimin kıza bilirdi. Sonra büroya gitti.

💫💫💫

"Sayaç teslimatında bir gecikme oldu. Şu anda tamam. Dökümanı ben kendim kontrol ettim. Evet, 48 saat içinde."

"...."

"Evet, kesin, kesin... kesin."

"...."

"Teşekkur ederim. Seul Power, hayatınizi aydınlatmak için hep hizmetinizde. Tabi ki." Jungkook müşteriyle konuşmasıni bitirir bitirmez biri onu çağirdi. Bu tabiki yani başinda dedikodudan başka hiç bir şey bilmeyen Jinhundan başkası değildi.

sen'de aşki keşfettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin