7 bölüm "benim aşk hikayem başlasın"

339 32 4
                                    

💫💫💫

Jimin marketten döndüğu vakit bir ilan gördü. "Seul'de düzenlenecek  Hobi akademi dans yarişması" Jimin ilana bakip gülümsedi.

Ardindan koşarak eve geldi. Akşam Jungkook gelmeden yemekleri hazir etmek istedi.

Bir kaç saat sonra yemekler hazirlandi. Kapi çalindi ve Jungkook Jimin kapiyi açdiğo gibi kendini eve atti. "Jiminshi çok kötü yağmur yagiyor. Üşütmesem iyiydir."

"Sen merak etme Jungkook ben sana sicak çorba yaptım, şimdi canın ısınir." Jungkook hemen banyoya gidip elini yikadi. Ikisi masada karşi karşiya sessiz bir yemek yediler. Daha sonra Jimin ayaklandi ve Jungkookun karşindaki kirli tabaklari aldi.

Jimin elindeki büroşürü Jungkookun önüne koydu. "Bu da ne?"

Jimin heyecanla konuştu. "O... o, insanlara dans öğretiyorlar. Americadan gelen büyük bir idol. Aslında ben dansa çok düşkünüm. Ayrıca bütün gün evde oturmaktan çok sıkıldım. " Jungkook anladım anlamında kafasını salladi.

"Ama bunu sen onaylamazsan gitmem." Jungkook bir şey demeden sandalyeden kalktı ve odasına gitti. Jimin üzüldü. Aslında eski Jimin olsa her yoldu dener yinede giderdi. Ama artik evliydi. Ve dansa gitmek için parasi bile yoktu. Yeni kiyafetler almaydi dans için.

Jimin bulaşiklari yikadıktan sonra mutfaktan ayrılacaği bir zaman masanın üzerine bakti. Az önce Jungkook verdiği büroşur ve bir miktar para vardı. Mutlulktan havalara uçdu.

Babasının ölümünden bu yana hiç bu kadar mutlu olmamişdi. Koşarak Jungkook odasına gitti. Kapıyi açti ve "tesekkür ederim" dedi.

"Lafı bile olmaz." Jungkook tavşan dişleriyle ona gülümsedi.

💫💫💫

"Şerefe!"

"Şerefe!"

Jungkook en yakin arkadaşi Taehyungun yanına gelmişdi. Nede olsa aşk acısını dinleye bilecek bir tek o vardı.

"Taehyung dostum..."

"Evet, Jungkook arkadaşim dinliyorum"

"Sana bir şey söylesem, hiç kimseye söylemiyeceğine dair söz verir misin?" Taehyung sıritti.

"Ölene kadar asla, dostum... asla."

Jungkook iç çekti. Elindeki bardağa baktı. "Ben... aşık oldum."

"Ne?!" Taehyung ağzındaki içkiyi adeta yere püskürdü. "Aman tanrım! Tebrikler, tebrik ederim." Sonra durdu. "Bir dakika ama kime? Ve sen evlisin!"

"Kocam Jeon Jimine."

"Aan tanrım! Iste buna içilir. Tebrik ederim canım arkadaşim. Çok sevindim gerçekten. Bunu çok sevdim!"

"Ama Tae... o beni sevmiyor" Jungkookun gözleri doldu. "Ne?" Taehyung sinirle ayağa kalktı.

"Ne cüretle sevmez. O senin nikiahlı kocan değil mi?" Sonra sıritarak "iki tokat sallayınca, seni sonsuza dek sevecektir"

"Sakın öyle konuşma! Benim kocama tokat mı atacaksın?"

"Hayır, hayır ben değil.... sen atarsın." Tae korkarak söydi.

sen'de aşki keşfettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin