"Buna emin misin Taehyung?" Jungkook soru soran gözlerle arkadaşina baktı. Hayatında çünkü ilk defa kulağini deldirecekti.
"Görüntünü değiştirmek istiyorsan çağa uygunlaş bu takilar sana farkli hava katacaktır." Dedi ve elindeki aletle Jungkookun kulağini hizla deşdi.
"Aaaaaaaa" Jungkook kulağini acıyla tuttu. Taehyung onun bu haline göz devirdi ve işine devam etti. Jungkookun saçinin formasini değiştirdi. Biraz makasla kesdikden sonra bir saçinin alt hissesine şekil verdi.
Daha sonra yikana bilen sprey boyayla onun saçini kahvedeb siyaha çevirdi. Yüz maskesi yapmayida unutmadı. Jungkook aynadan maskeli yüzüne baktı.
"Taehyung! Beni gerçekten de tanımayacaktır değil mi?"
"Jungkook! O seni tanisin ben de bu salonu kapatıp köyüme gitmezsem." Dedi kendinden emin bir şekilde Taehyung.
"Oh, bu harika bir şey, Jimin yeni dans ekibine katıldi. Ve onu görmeyi çok istiyorum, yani ilk önce oraya gideceğim. Ve o dans ederken sessizce onu izleyeceğim. Daha sonra eve gidip ona süpriz yapacağim." Jungkook çok mutlu olmuşdu.
Taehyung arkadaşinin bu heyecanina kahkaha atti. Daha sonra Taehyung elini onun gözlüğune atti. Jungkook bağirdi.
"Hey, sen ne yapiyorsun? Gözlüğümü çikarmani istemiyorum!"
"Oh, sakin ol, çikartmiyorum, sadece kenarında leke var onu sileceğim. Günümuz insanları kendine bakmayan insanlari sevmezler."
"Anlafım, anladim."
Taehyung yavaşca onun gözlüğunü çikardi sildiği zaman ışıklar söndü. Taehyung aniden çiğliği basti ve elindeki gözlük yere düşdu.
Jungkook karanlikta arkadaşi görmese bile ona gözlerini devirdi ve işiklari kontrol etti. Bir tarafdan da konuşdu.
"Jimin, yeni Jungkook'u sevecek mi?"
"Kollarina gelip seninle dans edecek ve kulağina usulca, şöyle diyecek..."
"Ne?"
"Jungkook..."
"Evet!"
"Seni seviyorum."
Ikiside güldüğu vakit elektrikler geldi. Taehyung yere baktı ve "aaaaaaaaa"
Jungkook onun baktiği yere baktı ve "aaaaaaaaaa" sinirden köpürüyordu. "Salak Taehyung gözlüğümü kirdin!"
"Lens takariz dert etme. Hadi gel kiyafetlerini vereyimde kocanın yanına git."
💫💫💫
"5, 6, 7, 8, 1.... 3, 4, 5, 6, 7,8"
Jungkook Jiminin dediği akademiye gelmişdi. Ilk başta giyindiği kiyafetlerden rahatsız olsada havalı olmaya çalıştı. Nede olsa bu gün gün sonunda Jimin onun kollaribda olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen'de aşki keşfettim
Romancegüzel bir aşk hikayesine hazir misin? Iki ayri dünyanın bir çatida buluşma hikayesi♠️♥️ BITTI💫