15 bölüm (özür dilemek ;)

179 15 0
                                    

"Ah, ben çok üzgünüm. Gerçekten de üzgünüm." Jimin akademenin salonunda pratik yaptıği zaman ayağani kaldırdiği zaman yanındaki kızın hafif bacağına dokunur ve hemen özür diler.

"Seni aşağılık kaltak!" Kız sinirle bir ayağina birde Jimine bakar omzuna sert bir şekilde vurur.

"Lütfen diline ve eline hakim ol, senden özür diledim, değil mi?"

"Kapa çeneni sürtük! Ben senin gibileri çok iyi bilirim! Önce sertce vuruyorsun, sonra da özür diliyorsun. Böylece yarışmayı kazanacaksın değil mi?" Dedi ve omzundan yine itti.

"Çok iyi bir plan, seni kaltak!"

"Hey, seni bayan taklitçi! Bir daha kaltak dersen, dayağın nereden geldiğini anlayamazsın!"

Bu sefer Jimin gerçekten çok kızmışti. Jungkook hemen gelip araya girdi.

"Jimin partnerim, bayan taklitçiyi görmezden gel, Jk burada, sakın korkma, ben onunla konuşurum." Jungkook Jimini sakinleşdirip yüzünü kıza döndü. Ama kızın yerine onun iri yapıli partneri önünde durdu.

"Konuş!" Adam bir kaşini kaldirdi.

Jungkook yutkundu.

"Ne?"

"Benimle konuş!"

"Konuşmanın cani cehenneme, ben kendi partnerim adına özür dilerim. Ve sen de kendi partnetin adina özür dilersin olur gider." Jungkook tavşan dişleriyle gülümsedi.

"Ben mi söyleyeceğim?" Adam terk ters Jk baktı.

"Ne?"

"Jag-eun! Bak bacağima ne oldu.?" Kız ağlayarak bacağini gösterdi. Bu sirada Jk gülerek "Jae-eun (ufak demek)?" Dedi iri yapili bedeni işaret ederek.

"Jae-eun, Lee Jae-eun. Benim adim. Bir itirazin mi vardı?"

"Oh, hayır, hayir... boy ömenli değildir. Erkek dediğin senin gibi katı ve kaslı olmalı. Aslinda benim evcil hayvanımin adı Jae-eun, Jae-eun tavuk."

Jae-eun(insan olan) sinirle yumruklarıni sıktı. Tam kaldıracaği zaman Jungkook konuştu.

"Ah, galiba gereksiz bir bilgi oldu. Tüm bunları geride bırakalım. Ben her kesin adına özür dilerim. Tam ve son olar, özür dilerim. Mutlu bir aile... sarılalım mı?" Kollarını açdı.

"Seni-" Jae-eun sinirle yumruğunu kaldırdı.  "Tamam, tamam, sarılmak yok."

Jungkook gülümseyerek Jiminin yanına gider. Jimin "kaltak" diye kiza bakıp homurdanır.

"Hey!" Jae-eun işaret parmağiyla Jimini gösterir.

"Ne dedi o?"

"Koltuk, koltuk... koltuk dedi." Jungkook gülümsedi ve konuyu değiştirdi. "Oh, adamım, senin pazıların da pırıl, pırıl parliyor, bunu söylemeliyim. Bu dövmeleri derede yaptırdın?"

"Bırak be arkadaşim!"

"Biraktım, bıraktım. Ben kimim de seni tutuyorum ki?"

💫💫💫

"

Aşağlık kaltak! Aslında onu oracıkta dövmeliydim. Ve dans hayatinı bitirmeliydim. Aşağlık kaltak!" Jimin akademiden çiktiğindan bu ysna o kıza saydira saydıra Jk motoskiletine ilerledi. Jungkook Jimini ilk defs böyle görüyurdu. Tırsmıyorda degildi.

"Jimin partnerim, sana bir şey söyleyeyim mi? Küfür sana yakışmıyor."

"Ben ne zaman küfrettim ki?"  Jimin motoskiletde biraz öne başını kaldirarak sordu.

sen'de aşki keşfettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin