21 bölüm (Günah öpücüyü)

200 13 10
                                    

Jungkook depoya geir. Islanmış masum kocasıni görünce bütun siniri sıfır olur.

 Islanmış masum kocasıni görünce bütun siniri sıfır olur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjinin yardımcilarindan biri ona çay getirmişdi. Jungkook çayı alır ve yüzünde sahte bir gülumsemeyle Jimine yakinlaşır.

"Ooo iyi akşamlar, Jimin partnerim, mutlu günler. Ben de kendi kendime sevgi yazisınin partnerimi korkuttuğunu düşünmeye başlamiştım. Şimdi bunları boş ver ve Seülün bir numaralı çayıni iç." Elinden geldiği kadar gülümsedi ve elindeki çayı ona uzattı.

"Jimin partnerim, bir sorun mu vardı?"

"Nasıl bu kadar mutlu olabiliyorsun? Nasıl karşiliğini almadan beni sevebiliyorsun? Hiç mi aşk acisı çekmiyorsun?" Jimin dolu gözlerle konuştu.

Jungkook yutkundu ve "acı mı?" Sırittı.

"Aşk Tanrinin bir hediyyesidir, nasil olur da acı verebilir ki? Ve aşkin karşiliğina gelince insan, karşiliğini bekleyerek aşik olmamalıdır." Sonra Jimine daha yakin oturdu.

"Bak sana saçma gele bilir ama, ben Tanrımi sende görüyorum ve seni seviyorum. Sen de birinde Tanrini görünce onu kesinlikle seveceksindir. Bu kadar basit."  Sonra elindeki çayi uzatti "bu sicak çayi iç, hadi" dedi.

"Benim hayatım o kadar basit değil Jk. Ben senin dediğin gibi kimsede Tanrimi göremiyorum. Kimseyi sevmiyorum..."  Jimin ayağa kalktı.

"Ben tüm aşk kapılarımi kapatmiştim. Ve sonra sen geldin, gülerek, şarkı söyleyerek, dans ederek. Sonra bana... "seni seviyorum" dedin. Senden gerçek aşkı öğrendim." Jimin yüzünü Jk çevirdi. Minik ellerini kemikli ellerin üzerine koydu.

Dolu gözlerle burkca gülumsedi. "Gerçek aşkın aci olmadiğin ögrendim. Bir kez daha içimdeki aşkı uyandirdin... uzun zaman önce öldürüp gömduğum aski. "

Jimin Jk tam gözlerinin içine bakarak masumca sordu. Neden hayatıma geldin, Jk? Ben şimdi ne yapacağim?"

Bir eliyle akan göz yaşini sildi. "Ben evli bir insanim. Peki şimdi neden basit sorunun cevabıni  vermiyorsun? Ben şimdi ne yapacağim?" Jimin hıçkiriklarini serbest biraktı.

Tam ellerini Jk elinin üzerinden çekdigi zaman, Jk ellerini tuttu. Şimdi daha yakindilar. Jk kemikli elleriyle küçuk yüzü kavradi. Baş parmağiyla Jiminin göz yaşlarini sildi. Kahve lensli gözlerini Jiminin bal rengi gözlerine sabitledi.

"Benimle kaç." Yüzünü okşamaya başladı. "Eğer onunla mutlu değilsen... eğer onu sevmiyorsan, o zaman benimle kaç." Jimin gözletini yumdu usul usul ağladı.

Bu dokunuşlar...bu ses... bu koku...

"Tanri mutluluğu hepimize eşit vermez..." Jk ilk önce bal gözlere, sonra baş parmağiyla okşadiği bal dudaklara bakti ve kendi dudaklarıni ona yakinlaşdirdi.

"...ve bazilarımiz... mutluluktan kendi payımızi kendimizin alması gerekir.

Sen de kendi payını al"

sen'de aşki keşfettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin