19 bölüm (Ve sevgide karşılik olmaz güzelim... :)

162 13 4
                                    

💫💫💫
Japon lunaparkı

"Merhaba, merhaba umarım iyisinizdir. Bu gösteri aklinizi başınizdan alacak. Gelmezseniz siz kaybedersiniz. Her kes buraya, Japon lunaparkina geliyor. Hoş geldiniz! Size özel olarak Japonyanin en iyi dövüşçüsü Kim Namjoonu getirdik. Eğer onun karşinda 10 dakika dayanabilirseniz Japonya'ya iki bilet kazanacaksıniz."

Jimin ve Jungkook Seülde düzenlenen Japon lunaparkina gelmişdiler. Burası gerçekten çok eğlenceliydi. Jimin burayı sevmişdi. Jungkook aslında tesadüf bir zamanda Jiminin günlüğünü bulmuşdu ve Jiminin Japonya ya ve kültürüne merakı olduğunu ögrendi. Onu Japonya ya götürmek isterdi aslinda ama bütcesi...

"Hadi ne bekliyorsunuz. Bu fırsatı kaçirmayın Japonya ya hem gidiş hem de geliş biletleri. Sadece bu iri adama karşi kazanın. "

Jungkook Jimine baktı. Jimin buraya geldiğine geçekten mutluydu. Peki o halde...

Jimin gülümsemeye çalısarak lunaparkta gezmeye çalışiyordu. Ama... bereye baksa onu görüyordu.

"Jimin, sana yemin ederim bu aşk..."

Jiminin gözleri doldu. Bir an önce eve gitmek istiyordu. Jungkooku bulmaya çalışiyordu. Ama hiç bir yerde yoktu.

"Adiniz lütfen?"

"Jeon Jungkook."

Jimin duyduğu isimle kalabaliğin arasından geçti ve lunaparkta kurulmuş küçuk sahneye doğru yakınlaşdi.

"Benim kadar olmasa da. Ne beni ya maymuna benziyor ahaa ve o gözlükler ciddi misin?" Sunucu onunla alay etti.

"Neyse düeolloyu size Ben Kim Seokjin sunuyorum. Kim Namjoon Jeon Jungkooka karşi buyrun."

Namjoon kaslarını şişirerek Seokjinin yanina gelir. Iki beden de yutkunur. "Arkadaşım, emin misin?" Diye sordu Jin.

"Evet" Jin aldiği cevapla onun omzunu pat patladı. "O zaman ne bekliyoruz. Hadi iyi şanslar."

Jungkook sahnede ilerlerken Jimin ona baktı. Yapmayacaktı değil mi...

Jungkook ve Namjoon bir birine selam verdi.

(Böyle bir şey düşünün başka bir şey bulamadım. Jungkook Vandam Namjoon diğer adam)

Jungkook aldıği darbelerden her kes onun kaybedeceğini düşunur ama o bunun üstesinden gelir ve kazanır.

Namjoona yerden kalkmaya görevliler yardım eder. Jungkook ter içindedir ve saçları bir biriine karişmiştir. Her kes onu kutluyor ve alkişliyordu. Bir kişi hariç.

"Bu bir mucize. Bu inanılmaz bir şey! Bu dev Joon'yi Jungkook devirdi! Ve bay Jeon Jungkook kazandı. Buyrun bay Jeon Japonyaya bedava biletleriniz. Şimdi lütfen bay Jeonu bir daha alkışlayın.

Ben de Joon'ye yani diğer beyfendiye bakayim arisi falan varsa alayım... yani ilaç alayım. Hadi görüşürüz...  Joooooni!"

Jungkookun gözleri sahnede Jiminle buluşdu. Ona gülümseyerek baktı. Ama Jimin gülümüyordu. Onun yanina gitti. Ikili sessiz bir şekilde arabaya binip eve gittiler.

sen'de aşki keşfettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin