Götür beni Jk, götür beni! Yeterince mutsuzluk gördüm, artık bu aciya dayanamiyorum. Artık mutlu olmak istiyorum, gülmek, yaşamak, yeniden sevmek istiyorum."
Jimin Jk sarilarak hıçkira hıçkira ağladi. "Artık dayanamiyorum Jk, lütfen."
"Yarın götüreceğime söz veriyorum, emin ol ki.. bu gece Seüldeki son gecemiz olacak."
Jimin Jk omzunda simsıkı sarilarak ağladı, Jungkook sevdiği saçları okşayarak göz yaşlarıni serbest birakti.
💫💫💫
"Ben kaybettim, Taehyung. Jiminin mutlu olması ve aşk hikayemi yazacağim şu yolculukta tam tersi benim sonum oldu."
Jungkook Jimini eve bıraktıktan sonra Taehyungun yanina gelir. Taehyung arkadaşinin bu haline hem silinirlerinir hem de üzülür...
"Hey, Kook ona neden gerçeğibanlatmiyorsun ki?"
"Anlamaya çaliş, Tae evli bir insan özellikle de Jimin gibi biri, biriyle kaçmayı kabul ediyorsa... bu ne kadar mutsuz bir hayatı olduğunu göstermez mi? Bir düşünsene." Sonra burukca gülümsedi.
"Jimin beni sevmiyor, benimle mutlu değil. Sence de onu özgür birakmak benim görevim değil mi? Bir yerlerde Jk'ni bulabilsin diye."
"Ama Jk'in Kookininki gibi bir kalbi yok. Ve Jimin onun kalbine aşik oldu, öyle değil mi?"
Taehyung artık onun mutlu olmasini istiyordu. Ama Jungkook... galiba fikirden vaz geçmiyecekti.
"Ben kararimi verdim, yarin yarişma bittikden sonra bir mektup birakip gideceğim. Evi onun adına yaptım. Iş yerinden de yurt dışina transferim için rica ettim."
Taehyung duyduğu şeylerle daha da sinirlendi. Artik sinirden ne yapacağini bilmiyordu. Arkadaşı delirmişdi. "Delirdin mi sen? Sen tamamen delirmişsin! Artık bu kadar yeter. Ben sizin eve gidiyorum ve her şeyi anlatacağim."
"Benim üzerime yemin et Kim Taehyung. Yemin et." Tae duyduğu cümleyle yerinde dondu kaldı. "Hatırlıyorsan, daha önce aşk hikayelerini Tanrı yazar demişdin. Yani şimdi de bırak bu hikayeyi Tanrı sona erdirsin."
Taehyung Jungkookun yanina koşup ona sıkıca sarıldı. Sadece mutlu olsun istiyordu...
💫💫💫
"Jiminshii..."
Jimin ve Jungkook, Jungkook ricası üzerine sabah erkenden mabede gelirler.
"... ben her önemli bir iş yapmadan önce buraya gelir dua ederim. Bu gün de senin için büyük bir gün, dolasıyla Tanrıya senin için dua etmek istedim." Jimin bir şey demeden Jungkook onun yanindan uzaklaşdi.
Ikisi birlikde gözlerini kapatıp dua etmeye başladı.
"Tanrım. Lütfen Jiminshi' mi nerede ve kiminle olursa olsun mutlu et. Senden başka bir şey istemiyorum."
"Tanrıyı bende gördüğünü söyledi. Ama ben onun gibi değilim. O seni ben de nasil görüyor? Ben de yeniden aşık olmak istiyorum. Tanrım lütfen bana gerçek aşkı göster. Lütfen Tanrım yeniden gerçek aşkı keşfetmeme yardım et."
Jimin gözlerini araladığinda birisi ona taraf geliyordu. Gözlerini ovaladı ve bu... Jungkookdu.
Ne bir şey istiyorum...
Ne bir şey bekliyorum.
Bana ne verirsen,
Kalbinden ver yeter...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen'de aşki keşfettim
Romancegüzel bir aşk hikayesine hazir misin? Iki ayri dünyanın bir çatida buluşma hikayesi♠️♥️ BITTI💫