23 bölum (FINAL)

325 18 4
                                    

Büyük final

"6 numaralı çiftimizdi. Juri üyeleri değerlendirmeyi yapacak. Gecikme yaşatmadan, doğrudan diğer 7 numaralı çiftimize geçelim."

Alkış sesleriyle 7 ci çift final sahnesinde yerini almiştı. Jk ve Jimin 10 cu, yani sonuncu çifti. Ve şuanda terasda gergin bir konuşmaya girecektiler.

"Seninle gelemem, Jk." Jungkook yüzünü Jimine çevirdi. Duyduğu kelimeler onu çok şaşitmişti. Neden diye sordu gözleriyle. Jimin gülumsedi.

"Bir anlığina sevgin benim zayıf anima geldi. Beni bencilleştirdi. Ben yanlızken benim elimden tutanın o olduğunu unuttum. Şimdi de ben onun elini bırakamam."

Jk gözleri doldu. Jimin onun gözlerinden kaçinarak devam etti. "Biraz sıkicı, fazla konuşmaz işiyle, tarzıyla... bazen gerçekten babam gibi giyiniyor, çok basit görünüyor. Her şeyuyle o sıradan bir adam... ama Jk ben gerçek aşkı mı onda buldum onda keşfettim."

Jungkook başini eğdi. Bu duydukları onu gerçekten çok duygulsndırdi. Gülmek, kahkaha atmak istedi. Ama sustu. Jimin konuşmasına devam etti.

"Evet Jk, ben aşkı bu basit adamda görüyorum. Bir insanı terk edemezken, aşkimi terk etmemi nasıl beklersin?" Bu sefer Jiminde ağliyordu.

"Ben... kocami terk edem Jk." Jungkook onun gözlerinin derinliğinde adeta kayboldu. Çunku Jimin ilk defa ona kocam demişti ve kabullenmişdi.

"Üzgünüm... üzgünum. Lütfen beni affet." Jimin son kez dolu gözlerle Jk baktı ve veda etti.

Jungkook tek kelime edemedi. Jiminin yaninda rahatca ağlayamamışdi. Ama şimdi... gerçekten çok mutluydu. Hem ağliyor hem gülüyordu.

Dışardan bakan ona deli diye bilirdi. Ama sadece aşikti. Ama aşık olmakta bir delilik değil mi?

💫💫💫

"Bayanlar ve baylar, huzurlarizda 9 numaralı çift vardı. Ve şimdi, her kes 10 numarali çiftin kim olduğunu merak ediyordur. Ve yeteneklerini ve performanslarıni göstermek için yarışmanin son çiftini alacağiz. Bayanlar ve baylar, bay Jimin'e hoş geldin diyelim."

Her kes alkışladı. Jimin elindeki göz bandıyla konuklara selam verdi ve yerine geçti.

"Ve bay Jk"

Kapı açildi ama Jk gelmedi. Jimin yutkundu. Zaten o kadar şeyden sonra Jk gelmiyecegini biliyordu. Sunucu gülümsedi ve yeniden anons etti.

"Vay be günümuzde erkekler kizlardan dahs çekingen olmuş. Sorun değil. Hadi tekrar deneyelim. Bayanlar ve baylar, bay Jk'ye hoş geldin diyelim!"

Her kes kapiya baktı. Ama Jk yine yoktu. "Belki de banyoda dansı için son provaları yapıyordur. Yükses sesle bir kez daha deneyelim. Bayanlar ve baylar lütfen..."

Jimin yerinden kalktı ve "affedersiniz. Benim dans partnerim gelmeyecek. Bizi diskalalifiye edin lütfen." dedi.

"Sunucu üzgün bir şekil de emin misin?" dedi. Jimin olumlu sekilde kafasıni salladi. Izleyiciler gülmeye ve fısıldamaya başladı.

Jimin dolu gözlerle sahneden ayrıldiği zaman sunucu onu durdu. "Partnerin burada sen yerine geç lütfen"

Jimin şaşkinca başini salladı ve göz bandıni takıp yerine geçti.

sen'de aşki keşfettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin