16 bölüm (i love you: ,)

176 13 4
                                    

"Demek kocan motoskilet sürdü öyle mi?"

"Evet"

"Hem de 120 km hızla?"

"E-evet"

"Peki, sen ne yapıyordun?"

Jungkook Jimini ece bıraktıktan sonra motoskilet dükanına gelir. Jimin motoskileti bozmuşdu ve motoskilet Taehyungundu. Tae sakin kalmaya çalışsada içten içe çok sinirliydi.

"Onun arkasında oturuyordum."

"Arkada oturup ne yapıyordun?"

"Çantasını tutuyordum."

"Oh, adamım! Motoskileti sürerken öldürmüş. Ve sen onun arkasında çantasını tutuyorsun, öyle mi? Sen bütün maçoların yüz karasısın!"

Taehyung adeta kükredi. Jungkook yerinden sıçradı.

"Üzgünüm Tae, motoskiletin hangi parçası maço?"

Tae 'ciddi misin' der gibi baktı. Ama Jungkook... "çok mu pahalı?"

"Adamım, motoskiletin hiç bir parçasının maçolukla ilgisi yok." Jungkook anlamadı. Taehyung ona göz devirdi.

"Sence erkekler neden motoskilet sürer? Tabi ki maço görünmek için. Neden kot giyerler? Tabi ki maço görünmek için."

"Peki, bu maço kim?" Tae alnına vurdu. Bu adam ya fazla safdı yada fazla salak.

"Arkadaşim, maço demek, erkeklik demektir. Filmlerde iyi izle, başroldeki erkekler hep maço gibi. Kadınları bellerinden kavrarlar."

"Jimin erkek ama?"

"Ama o feminen. Ve sen arkada elinde çantayla oturarsk maçoloğu mavhediyorsun."

"Ama şimdi maçoluğu nasıl geri kurtarırim?" Jungkook telaşla sordu.

"Evde ya da motoskilette asla arkaya oturmayarak başlaya bilirsin. Idare hep senin elinde olmali. Bu ilişkinin alfası sensin. Yoksa... kocan asla sana saygi duymaz. "

"Ve yürürken..." Tae nefesini tutar göüsünü şişirir. "... göğsün böyle olmalı."
Jungkook Taehyungu taklit eder göüsünü şişirir. Taehyung kıkırdar.

"Hey maço!"

"Hey maço"

💫💫💫

" Jk. Bu gün ders yok benimle alışverişe gitmek ister misin? Dans için olacak kıyafetleri alırız." Jimin gülümseyerek partnerine bakti.

"Tabi ki Jimin. Hemen gidelim." Jungkook akademideki aynadan kendime baktı ve "bu gün maço Jungkook olacağim" dedi.

"Bu gün Jina ve Jae-eunun yüzünü görmeyeceğim için çok seviniyorum. O çoçuk kendini maço gibi gösteriyor vu iğrenç." Jimin kiyafet seçerken konuştu.

"Maço iğrenç mi? Ama Taehyung?"

"Jk?"

"Evet burdayım!"

"Hadi"

"Geliyorum."

Ikisi ayrılikta kabinlere girdiler ve üzerlerini değiştirdiler. Kabinler yan yanaydi.

"Jimin partnerim. Benim kafam karıştı."

"Neden? Ölçu iyi değil mi?"

sen'de aşki keşfettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin