"Taehyung?"
Taehyung sinirle ona seslenen bedene baktı. Gözlerini devirdi ve ordan gitmek istediği vakit bileğinde bir el vardı.
"Konuşalım mı?"
💫💫💫
Jungkook sinirli arkadaşini evine davet etmişti. Taehyung ilk başta onu dinlemek istemesede Jungkook konuştu. Taehyung duyduklarıyla dayanamamış ve Jungkooka sarılmışti. Sonra çatalli sesiyle konuştu.
"Peki, o nerede?" Diye sordu Taehyung. "Aşağıda benim odamda" diye sessizce konuştu Jungkook."Ve sen burada mı yatıyorsun, çatı katında"
"Evet" diye onayladı Jungkook onu. "Peki, şimdi ne olacak?"
"Şimdi, Tanrı biliyor." Onlar konuştuğu zaman kapı çaĺindi. Kahretsin iş arkadaşlari gelmişdi. Onlara bu gün gelmemelerini söylemişti.
"Ah. Seul Power çalışanları kapimda şimdi çok güzel. Işe hep geç gelirler, ama içki ve bedava yemek olunca zamanında gelirler." Jungkook sinirle konuştu. Sonra Taehyunga baktı.
"Lütfen sen onlarla ilgilen, ben Jimine bakacağım." Taehyung odanin kapisindan çıktı. Sona geriye döndü ve arkadaşina sıkıca sarıldı. "Merak etme her şey düzelecek ." Iki arkadaş duygulandiklari zaman kapi yine çalindi.
"Geliyorum, geliyorum, lanet olsun, bu ne acele böyle!"
Jungkook gülümseyerek odasindan çikti. Taehyung onun tek yakin atrkadaşiydi ve her zaman ona destek olurdu. Jungkook çekinerek Jiminin kapisini çaldı. Jimin yatağindan kafasıni kaldırdi ve kapiya doğru baktı. Ama ses çikarmadı yine.
"Jiminshii, benim Jungkook. Ahh başka kim olacaktiki. Şey... iş yerinden bir kaç arkadaşim geldi. Düğünü duymuşlar ve kendi kenfilerini davet ettirdiler." Jimin duyduklarina, Jungkookun masumca konuşmasına gülumsedi.
"Onları vazgeçirmek için elimden geleni yaptım, ama bu tür insanları bilirsin" gülümsedi Jungkook. Gözlüğunu düzeltti ve konuşmaya devam etti.
"Senden... küçuķ bir ricam var. Eğer sadece iki dakikaliğina gelir ve herkesle tanışırsan..." Jungkook onu zorlamak istemefi. Galiba Jimin bu günde odadan çikmayacaktı.
"Sorun değil, Jiminshii, gerginlik yapma. Ben onlara senin hasta olduğunu söylerim. Ben ortaliği idare ederim... sen lütfen dinlen." Jimin bacaklarını kendine çektı.
Bu durum ne zamana kadar böyle olacaktı?
💫💫💫
"Hey Jungkook! Kocan nerede?" Diye sordu Jinhun. "Hepimiz onu görmek için ölüyoruz." Diye ciyakladı Rose. Jinhun Rose göz kırparak konuştu. "Öyle kolayca karşimiza çikmasina izin vermeyecek. Onu bir yerde saklıyor olmali" dedi. Ikiside gülmeye başladı.
"Öyle değil Jinhun. O kadar zun yolculuktan sonra kendini iyi hissetmiyor."
"Oh! Ben onu getiririm. Hey Jungkookun koc-" Taehyung Rose önünu kesdi. "Rose guccinin yeni modellerini gördün mü?"
"Hayır! Aman tanrim hadi internetten bakalım. Ama sonra Jungkookun koasıni getiririz." Taehung ve Rose birlikte Jungkookun yanından ayrıldi.
"Pekala, Jungkook, bizim gitmemiz gerekiyor. Oldukça geç oldu. Sanirim kocanla daha sonra tanışırız." Adam gülümseyerek bakti Jungkooka.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen'de aşki keşfettim
Romancegüzel bir aşk hikayesine hazir misin? Iki ayri dünyanın bir çatida buluşma hikayesi♠️♥️ BITTI💫