Jimin pratik yapmak için akademiye erkenden gitmişdi. Bunu ödül için ve ya popüler olmak için yapmiyordu. Dansi gerçekten seviyordu. Bu ona birazda olsa yaşadıklarını unutturuyordu.
Pratik ettiği için biraz su içmek istedi. Su içdiği zaman kapidan giren bedenle suyu adeta yere püskürttü.
(Anlik Jimin😄 çok gülmeyin birazdan sizde böyle olacaksınız)
"Biz aşk yolculariyız, birbirimizi buluruz, yeniden, yeniden!" Jungkook yükses sesle ve havalı girişiyle her kesi kendine çevirdi. Sonra geçerken bir kizin poposunu vurdu.Kız ona ters ters baktı. Yanindki çoçuk sinirle "o benim kardeşim!" Diye vagırdi.
"Ah, pardon ölçüleri kariştirmişim. Benimkisi daha büyük ahaa" dedi. Jimin ona ve haraketlerine garip bir şekilde baktı. Jungkook sırıtarak Jimine yakınlaşdı.
"Oooo, Jimin partner. Benim Jk" (tiktoktaki ses çik aklimdan)
Saçlarıni karıştirdi ve "benim adımı duymuş olmalisın. Öyle değil mi?" Üstündeki kiyafetleri gösterdi daha sonra.
"Üstümdekileri beğendin, öyle değil mi? Pekala hep siyah giyinmem ama mağazada başka renk kalmamişti. Her rengi almişlar. Ve benim seçecek sadece bir rengim vardı." Sonra Jimine biraz yaklaşdi.
"Ama dünden beri sarı renk en sevdiğim renk oldu. Çünkü seni ilk defa gördüm ve bir insana sarı saç nasil bu kadar güzel yakişir dedim içimden. Sari sari Jim-"
"Bakın, bay Jk! Ben bu tarz konuşmaları hiç sevmem. Lütfen bir daha flört etme!" Jimin parmağini ona doğru tutup salladi. Jungkook ireliye gittiğini anladi ve durumu toparlamaya çalişdi.
"Ama ben flört ettim mi? Flört etmek ancak, sana senden daha güzel bir insan görmediğimi, söylediğim zaman olur...." sonra derin nefes aldı.
".... ve terli terli dans ettiğini saçlarının sağa sola savrulduğunu, kalbim küt küt attiğini, söylediğimde..." Jungkook adeta kendinden geçmişdi. Jiminse çok sinirliydi.
"Ama ben öyle bir şey demedim, buna flört etmek denmez." Diyerek kafasıni sağa ve sola çevirdi Jungkook.
Jimin artik dayanamadı ve çantasıni aldi eline. Adam evet yakişikliydi. Ama o evliydi. "Özür dilerim, bay Jk, ama ben seninle dams edemem." Dedi ve Jungkookdan uzaklaşdi.
Jungkook kendine lanetler okudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen'de aşki keşfettim
Romancegüzel bir aşk hikayesine hazir misin? Iki ayri dünyanın bir çatida buluşma hikayesi♠️♥️ BITTI💫