7-A.B.

129K 4.9K 1.1K
                                    

Devrim Ömer Arnas, gözlerini karanlık bir hayatın içinde açmıştı.

O, karanlığa mahkumdu.

Babasının, dedesinin kurduğu bu düzene mahkumdu.

Şimdi ise karanlığına beyaz bir ışık düşmüştü.

Bir umut...

Ve o ne yapacağını bilmiyordu.

🦁

Yazardan...*

Boynunda sıcak nefesler hisseden adam, hızla gözlerini açtı.Ne olduğunu bir kaç saniye idrak edemedi.Daha sonra parmaklarının arasındaki koyu kahve-siyaha yakın, uzun saçlara baktı.

İstemsiz bir şekilde kalbi hızla çarpmaya başladı.

Ahsen başını adamın boynuna gömmüş uyuyordu.Devrim ise kadını kendine çekmiş, bir kolunu belinden geçirmişti.Diğer eli ise kadının saçlarındaydı.

Devrim, kadını rahatsız etmemek için hareket etmedi.Bulundukları duruma hem kahkaha atarak gülmek istiyor hem de bu durumu sorgulamak istiyordu.

Düşünmemeye çalıştı.Ahsen'in saçlarındaki eli, hareket ederek kadının saçlarını okşamaya başladı.Yumuşacıklardı.Ama yaptığı bu hareket kadının uykusundan uyanmasını sağlamıştı.Hemen hareketini kesip, gözlerini yumdu, Devrim.

Boynunda bulunan başın ani bir hareketle kalktığını hissetti.

"Hiii adama rezil olacaktım." Diye bir fısıltı duydu.Gülmek istedi ama tuttu kendini.

Kadın bilmiyordu ki ilk hallerini farkeden adamdı.

Belindeki koldan yavaşça sıyrılmaya çalıştı, Ahsen ama adam sanki kolunu beline kenetlemişti.

Bir insan uyurken bile inatçı olur muydu?

Uzun uğraşlar sonucunda çıkabildi yataktan.Hızla banyoya geçti.İhtiyaçlarını halletti.

Yeni gelindi ve kaynanasının ne tür tepkiler vereceğini bilmiyordu çünkü onu tanımıyordu.

Odaya geri döndüğünde yatakta yatan, dün itibariyle kocası olan adama baktı.O da kendisine bakıyordu.

Devrim yatakta oturur hâle geldi.Eliyle yüzünü sıvazladı."Keşke biraz daha uyusaydın."Yeni uyandığı için sesi boğuk ve sert çıkmıştı.

"Geç kalkmak pek münasip almaz." Diye cevap verdi, Ahsen.Devrim, kadının sözlerinden sonra başını salladı ve yataktan çıktı.

Kadın, karşısındaki yarı çıplak adama bakmak istemese de gözü kayıyordu.Banyoya giren adamla kendine geldi.

Onların adetlerine göre karı-kocalar beraber kahvaltıya inerlerdi.Kahvaltıyı hazırlayan, çalışanlar zaten vardı.Tek başına inerse pek hoş karşılanmazdı.

Gözleri dolaptaki adamın kıyafetlerine takıldı.Ona kıyafet seçmeli miydi?Kararsız bir şekilde kıyafetlere bakmaya devam etti.Daha sonra anlık bir cesaretle dolaba yöneldi.Bir yandan da "Ne olacak sanki k-kocam o benim." Diye mırıldandı.

Bu duruma alıştığı pek söylenemezdi.

Beyaz gömleklerden bir tane seçti.Siyah bir takım aldı, ceketiyle beraber.Burada erkeklerin geneli takım giyerdi.Veya yerli olan şalvar tarzı pantolonlar.Devrim'in şalvar giyeceğini düşünmüyordu.

Çıkarttığı takımı yatağın üzerine serdi.Daha sonra aynadaki yansımasıyla göz göze geldi.

Üzerinde ince, uzun koyu mor bir elbise vardı.Yeni gelin olduğu için altınlarından bir kaç tane takmıştı.Olmazsa olmaz sürmesi ela gözlerine çekilmişti.Koyu renk saçlarının üzerinde de tel tokatla tutturulmuş, elbisesine uygun bir şal vardı.

AHSEN|BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin