17-A.B.

117K 5.6K 1K
                                    

🦁🥀

Sabah kahvaltısı yaparak evden çıkan genç çift, ne kadar belli etmeselerde çok heyecanlıydılar.  
Şu an arabadalardı.Konuşmuyorlardı, Ahsen arabanın camından geride bıraktıkları yolu izlerken, Devrim arada kaçamak bakışlarla kıza bakıyordu.

Konağa fazla uzak olmayan çiftlik evine ulaştılar sonunda.Konak kadar olmasa da yinede büyüktü çiftlik evi.Bahçesi ise büyük bir alanı kaplıyordu.Çeşitli hayvanlar vardı.

Ahsen tebessümle geldikleri yeri incelerken, Devrim bagajdan çantaları almakla meşguldü.

Elindeki çantalarla Ahsen'in yanına geldi Devrim.Ahsen'in gözlerindeki ışıltı onu mutlu ediyordu.O da başını çevirip çiftlik evine baktı.

"Hadi bakalım hatun.Hava soğuk girelim içeri."

Diyerek yürümeye başladı.Ahsen de arkasından geliyordu.Doğayla iç içeydi ev.Huzurun tanımı gibiydi.

Devrim cebinden çıkarttığı anahtarla kapıyı açtı.Normalde çiftlikte çalışan insanlar olurdu.Temizlik yapan, hayvanların, bahçenin bakımıyla uğraşan kişiler...Ama Devrim onlara izin vermişti.

Ahsen ile gerçekten baş başa kalmak istiyordu.

Evin içine girdiklerinde Devrim adımlarını kendi odasına yöneltti, tabi ki artık sadece onun değil, Ahsen'in de odasıydı burası.

Geniş ve ferahdı odaları.Devrim sadelikten yana bir adamdı ve bunu hayatında da gösteriyordu.

Saat daha erken olduğu için Devrim kendisini yatağın üstüne attı.En son ne zaman tatil yapmıştı?

Ahsen ise yatakta uzanan kocasına bakıyordu.Yemek yemişlerdi, o yüzden yemek yapamazdı.Ne yapmalıydı? Gözlerini çevrede gezdirip uğraşacak bir şey aradı, yoktu.

Evde olsalar en azından Tuğçe vardı.

Temizlik mi yapsaydı? Mantıklı diye düşündü içinden, arkasını dönüp kapıya doğru yürüdü.Tam kapıyı açacaktı ki kocasının sesini duydu."Nereye?"

Vücudunu kocasına çevirip, konuşmaya başladı."Ben...temizlik yapacağım." Dedi.

Devrim ise karşısındaki kıza hayretle bakıyordu."Hatun, biz dinlenmek için buraya geldik.

Ahsen gözlerini kaçırdı, ellerini birbirine geçirip oynamaya başladı.Devrim ise dikkatle karısını izliyordu.En sonunda derin bir nefes verdi."Gel." Diyerek yatağın boş tarafını gösterdi.

Ahsen,Devrim'in sözünü dinleyerek küçük adımlarla yatağın boş tarafına geldi.Ayakta dikilmeye devam etti."Bence ben temizlik yapsam iyi ol-"

Kadının sözlerini kesen, kolundan tutup yatağa çeken kocası olmuştu.Bir anda kendini yatakta bulan Ahsen ise fazla yüksek olmayan bir çığlık atmıştı.

Tek kolunu yatağa yerleştirmiş, yan bir şekilde yatarak ona bakan kocasına gözlerini irice açarak baktı.

"Sen yorulmak nedir bilmez misin hatun?" Diye sordu ve yüzünü kadına yaklaştırmaya başladı Devrim.

Ahsen ise ona yaklaşan kocasıyla yutkundu."Y-yani..." Ne oluyordu? Niye sesi titriyordu?

Devrim sesi titreyen kızla kendini durdurdu? Korkuyor muydu Ahsen?

Derin bir nefesi içine çekti.Yorgunlukla kafasını kızın göğsüne koydu.Öperek sevmek istediği göğüslere...

Bir süre sessiz bir şekilde beklediler.

Ahsen, Devrim'in ona yaklaşmasıyla mutlu olmuştu, heyecanlanmıştı da. Eltisi Zehra'nın anlattığı duyguları kendisinin de yaşayacağını düşünmüştü bir an.Ama küçük bir hayal kırıklığına uğramıştı.O, kocasının onu öpeceğini düşünürken, kocası aniden çekilmişti.

AHSEN|BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin